Nieuwe producten in de supermarkt #2

Is echt heel lekker, vooral degene met extra knoflook!

Ik heb de Thaise curry geproefd! Vond m niet echt lekker, smaakte een beetje gek. Ga ze niet opeten en dat heb ik eigenlijk nooit bij chips

1 like

Hier de Thai sweet chili gehad. Ik vond ze erg lekker. Lekker stevige en krokante chips.

1 like

Nee, dat was de crunchy caramel :nerd_face:

Oh hopen dat ze die chocolade ook bij mijn Jumbo krijgen! Onwijs lekker🤩

1 like

Oooh yes bedankt voor de tip! Jaren geleden had Tony’s een reep met drop, en ik heb eeuwig spijt dat ik toen niet tien heb gekocht.

2 likes

help, ik heb snacktrek en heb een snack verdiend. Wat zal ik eten zo? ik denk aan ijs, maar vind B&J etc zo duur. Iemand een goed idee?

Deze dips zijn super lekker! Ik dip mn stokbroodjes erin.

De roomkaas doet me denken aan die ene smaak hartige Sultana’s. 8/10

De aioli smaken zijn: naturel, chilipeper en zwarte knoflook. 9/10

6 likes

Bij mij ligt deze chocola er al een aantal maanden, dus zou zeker kijken! Ben door iemand hier ook gek op drop met chocola (die had dat aangeraden als Zweeds souvenir).

2 likes

17 likes

Hopelijk zijn deze minder hard dan die karamel M&M’s.

3 likes

Ja de tering, dacht echt dat mn kiezen afbraken.

1 like

Yasss hier kijk ik wel naar uit! Toch gelijk @suus! Vraag me af of de gezouten karamel ons dan overslaat.

3 likes

9/10 super lekker! Je proeft de kaas en de ui allebei goed. Extra lekker met een klein beetje rode dipsaus :smiley:

15 likes

Ik zag deze post ook, maar vraag mij wel af waar ze die info vandaan hebben. Als je het artikel opent staat verder nergens informatie volgens mij. In die insta post staat ook niet specifiek dat het naar Nederland komt.

1 like

@Blush ik vraag me af of dat dan met temperatuur te maken heeft of in verschillende landen de versies anders zijn? Ik heb ze ook een keer geprobeerd in een warm land en ze waren gewoon zacht?
Vond het niet zo’n succes eigenlijk, wel erg zoet… geef mij maar pinda (en dan eigenlijk liever van AH Basic, die smaken anders :grimacing: )

Ik vind dit echt stom? Waar blijft pindakaas, witte m&ms of mint? Die karamel vond ik niks en dit lijkt me wederom niet lekker.

1 like

Hmm dan geloof ik eerder dat er andere versies zijn. Het is echt een massief stukje karamel dus denk niet dat het met de temperatuur veel te maken heeft.

Deze week is halo top in de bonus maar dus niet de nieuwe smaken :roll_eyes: ze stonden er niet eens bij, alleen helemaal achterin het schap heb ik nog een birthday cake gevonden. Heb hem toch maar gekocht want na het succes van red velvet wilde ik deze toch wel proeven :sweat_smile:

Pindakaas m&ms en mint m&ms zijn wel teleurstellend vond ik :weary: