Dan vind je ze sowieso lekker, want vond ze dus helemaal niet zout. Bij een enkeling proefde ik het een beetje.

Niet nieuw, maar nog niet gereviewd geloof ik. Wel erg lekker!
Deze komen elke paar maanden terug.
De naturel versie vind ik wel lekker.
De gevulde scholfilet van de Aldi vond ik wel erg lekker, maar die is er niet meer 
Dat is inderdaad de versie die ik bedoelde.
Het is ijsthee. Gewoon een zakje in koud water en laten trekken. Het smaakt naar ananas (op sap)
Ik vind de Halo Top Red Velvet echt heerlijk 

Jammer dat het zo vreselijk duur is.
M&M’s salted caramel was een leeg schap, morgen nog maar even kijken.
Echt een aanrader, heel erg lekker. Het proeft alsof hij op de barbecue heeft gelegen, beetje rokerig. Enige (grote) nadeel is de prijs (€6,-)
Deze bodem geprobeerd. Fijn formaat voor een wat ‘gezondere’ pizza
Had m belegd met pizzasaus, kaas, salami ananas en augurk🙈 best lekker, maar ik had de saus uit de diepvries gehaald waardoor het net wat te vochtig werd en aan een kant net een beetje slap… Maar qua smaak en structuur zeker goed! (ik houd van dunne knapperige bodems die qua smaak niet overheersen)
Ananas en augurk. Op een pizza. Samen.
Same, ik heb geloof ik 13 soorten ijs in mijn vriezer en ik heb nu uit pure noodzaak een pint B&J half baked opgegeten om ruimte te creëren en nu ben ik misselijk natuurlijk
Ik ga morgen de chips halen. 
Sorry je maakt een grapje toch?
Nee
het is echt lekker hoor
En ging natuurlijk om de bodem 
Pure noodzaak ook😂
Ja echt tegen m’n zin in 
Ik vind die bodem er heel gek uitzien, lijkt meer op een soort pitabroodje.
Zo smaakt het gelukkig niet🙈
Ik vond de nieuwe cheddar-chips van AH eigenlijk een beetje tegenvallen, ik had er meer van verwacht. De chips waren iets te dik en taai naar mijn zin, en ik vond het niet kazig genoeg.