Nieuwe producten in de supermarkt #2

Het is ijsthee. Gewoon een zakje in koud water en laten trekken. Het smaakt naar ananas (op sap)

2 likes

O ik had die met cranberry gehaald! Lekker me wel lekker met dat warme weer, maar vond 't tegenvallen… Smaakte niet echt ergens naar? Misschien deze eens proberen!

2 likes

Ik vind de Halo Top Red Velvet echt heerlijk :drooling_face::drooling_face::drooling_face: Jammer dat het zo vreselijk duur is.

M&M’s salted caramel was een leeg schap, morgen nog maar even kijken.

Echt een aanrader, heel erg lekker. Het proeft alsof hij op de barbecue heeft gelegen, beetje rokerig. Enige (grote) nadeel is de prijs (€6,-)

6 likes

Deze bodem geprobeerd. Fijn formaat voor een wat ‘gezondere’ pizza

Had m belegd met pizzasaus, kaas, salami ananas en augurk🙈 best lekker, maar ik had de saus uit de diepvries gehaald waardoor het net wat te vochtig werd en aan een kant net een beetje slap… Maar qua smaak en structuur zeker goed! (ik houd van dunne knapperige bodems die qua smaak niet overheersen)

6 likes

Ananas en augurk. Op een pizza. Samen.

43 likes

Same, ik heb geloof ik 13 soorten ijs in mijn vriezer en ik heb nu uit pure noodzaak een pint B&J half baked opgegeten om ruimte te creëren en nu ben ik misselijk natuurlijk

5 likes

Ik ga morgen de chips halen. :heart_eyes:

1 like

Sorry je maakt een grapje toch?

2 likes

Nee :see_no_evil: het is echt lekker hoor
En ging natuurlijk om de bodem :stuck_out_tongue:

2 likes

Pure noodzaak ook😂

1 like

Ja echt tegen m’n zin in :sweat_smile:

1 like

Ik vind die bodem er heel gek uitzien, lijkt meer op een soort pitabroodje.

Zo smaakt het gelukkig niet🙈

Ik vond de nieuwe cheddar-chips van AH eigenlijk een beetje tegenvallen, ik had er meer van verwacht. De chips waren iets te dik en taai naar mijn zin, en ik vond het niet kazig genoeg. :slightly_frowning_face:

3 likes

Die salted caramel M&M’s zijn wel lekker, maar niet heel erg bijzonder. Vind ze ook niet zoutig genoeg. Ik vind ze naar Curly Wurly smaken (zei ik volgens mij ook over die andere caramel M&M’s.

Jammer dat je deze ook niet lekker door kunt eten. Ik zit de hele tijd die taaie caramel uit mn kiezen te pulken.

Voordat ik besloten had wat ik van de salted caramel m&ms vond, had mijn vriend alles op. Hij vond het heel lekker. Ik vond ze voor de afwisseling lekker, maar zeker niet favoriet.

1 like

De lidl heeft echt geweldige dingen in de folder van volgende week staan! Hier een paar die ik interessant vind (vanaf donderdag 15 aug):

• zoete aardappel frietjes
  • chilli cheese fries
  • tex mex fries
  • zwarte hamburgerbroodjes
  • cronuts (mix tussen croissant en donut)
  • pancake burgers in 2 smaken (zijn zoet en zit wafel tussen, geen hamburger)
  • vegan pizza
  • zonnebloemspread in 5 smaken
  • quinoa burgers met tomaat en basilicum
  • quinoa burgers met ananas en curry
  • matcha poeder sticks
17 likes

Die quinoa burgers klinken echt goed!

De cronuts en pancake burgers wil ik graag proeven :yum::yum: