Nieuwe producten in de supermarkt #2

Screenshot_20190727-015032|281x500

Weet dat je geen echte lasagne moet verwachten maar dit was niet lekker… Heel meelderig en vrij zurig…

1 like

Ohhh als ik dit zie, baal ik zelfs een beetje dat ik vanaf donderdag op vakantie ga, haha. Ik ga vragen of m’n moeder wat voor me meeneemt!

Die quinoa burgers met tomaat zijn echt zoooo lekker. Zitten ook kleine bolletjes mozzarella in, en zijn verder ook heel smaakvol. Liggen hier al 3/4 weken. Ik had ze alleen in de pan klaargemaakt en zag later pas dat ze eigenlijk in de oven moeten haha, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

1 like

Ik heb ze ook gekocht en ik vind ze echt super lekker! Maar ik hou dus niet van zout, oftewel dat proef je niet echt heel veel. Vind het vooral chill dat die karamel wat zachter is dan bij die vorige m&m’s, want daar braken mijn kiezen uit van af.

1 like

Ik vergeet ze telkens mee te nemen!!!

Ik heb ze 1 x in de oven gemaakt en 1 x eerst ontdooid en toen in de pan. In de oven werd hij wel knapperiger vond ik doordat de kaas zo hard wordt, maar in de pan vond ik het lekkerder dat de kaas nog zacht en smeuig was. Haha maar iig ze zijn indd lekker!

3 likes

Kokosbloeeeemmmm

Eh meel

Ik vond ze enorm tegenvallen :frowning: Het doet echt pijn aan m’n tanden.

Doe mij maar de peanut butter of crunch :drooling_face:

Oh wat jammer! Pijn aan je tanden omdat ze zo zoet zijn of omdat je ze hard vindt? Ah ik wil peanut butter ook zo graag een keer proeven!

Kan je kopen bij Jamin en zag ze vandaag ook bij Xenos!

1 like

Ook in zo’n normale verpakking? Of alleen in die kleine mini zakjes? Die zijn altijd zo overpriced vind ik. Maar om een keer te proberen kan natuurlijk wel. :smirk::smirk:

Mini helaas. Ik vind de pretzel trouwens ook echt lekker, maar dat zakje heb ik echt in een milliseconde op. Waren 1,50 bij Xenos iig.

Te hard, zoet heb ik meestal geen problemen mee. Had gehoopt dat de caramel iets zachter zou zijn. De eerdere versie met die harde caramel vond ik ook niet te doen.

Ahh 1,50 valt nog wel mee. Pretzel is denk niets voor mij, want dan proef je waarschijnlijk wel het zout haha.

@Neverfull ahh okee, ik vond ze wel zachter dan die met die harde caramel. Maar inderdaad nog zachtere caramel was nog beter geweest.

Ik had daarover ook in het vegan topic gepost! Hij is slapper dan normale slagroom en minder zoet maar wel gewoon heel lekker

Aankomende week bij nettorama, had ze nog nooit in ‘mini’ gezien…

2 likes

O die met hazelnut spread vond ik juist goor haha. Vond er niks hazelnoot aan. Maar ik houd wel echt van zoet/zout qua combinatie en de crunch dus daarom vond ik de pretzel wel lekker.

1 like

Ik vond die met pretzel juist een beetje muffig. Jammer, want ik houd ook van de zoet/zout combi.

Die pancake wafels burgers dingen zijn echt heel lekker. Vooral die met kers en banaan. Ze hadden die al van de week in duitsland. Wilde de chili cheese fries, pulled pork brood en kipnuggets met kruiden en cornflakes eerst ook meenemen maar had geen koelbox mee dus dat zou gesmolten zijn eer ik thuis was. Fijn dat ik nu een tweede poging kan doen

Oh grapje ik zie nu dat ze lang niet zoveel krijgen als in duitsland. De streetfood/foodtruck kipnuggets blijkbaar ook niet. Balen.

Misschien maakt het nog uit dat ik ze wel heb geproefd toen mijn ouders ze ‘vers’ hadden geschept op vakantie iit een zakje wat er al een tijdje ligt? Geen idee, ik ga eens vergelijkend warenonderzoek doen bij de Jamin😂

In die zak zaten toen ook candy corn M&M’s en ik heb denk ik nog nooit zoiets zoets gegeten in mijn leven.