Haha, ik vond deze juist erg lekker, deed me echt aan salami denken. Alleen die rechtse heb ik niet geproefd,die hadden ze niet.
Ik gebruik geen chrome op mijn telefoon helaas! En krijg ook geen opties als ik het ingedrukt hou 
Heb trouwens alles van dit gedaan en alle thema’s uitgetest, ik kan nog steeds geen foto’s zien! :’(
Ik heb de coffee dream in mijn diepvries liggen! Ga die asap testen maar ben niet thuis helaas. Review staat gepland voor zondag
Deze bij de lidl. Hebben ze in chocolade, aardbei en karamelsmaak en die karamel is superlekker! Wel beetje onhandig met eten. De andere heb ik nog niet geprobeerd. Buiten de koelkast zijn ze te vinden. 
Ik heb dit vorig jaar in Duitsland gegeten! Waren volgens mij lekker, maar ga ook kijken of ik mijn geheugen kan opfrissen. Had die met coffee en nog een met karamel dacht ik.
die gebakken appel vind ik wel lekker! Jammer dat ze die alleen in zo’n klein bakje hebben
Ze waren niet mini, wel echt zoals een gewone Magnum. Neem aan dat het dezelfde zijn nu. Verpakking ziet er hetzelfde uit.
Is dit vergelijkbaar met de joekels van vroeger?? 
Deze variant is romig maar ze hebben ook fruitsmaken die wel joekelig zijn
offtopic
ik heb mijn foto geupload via tinypic en ik kreeg een melding dat ze gaan stoppen binnenkort dus wellicht ligt het daaraan?
Nee, ik vond ze vet smerig om precies dezelfde reden. Tortillas horen niet naar bubblegum te ruiken.
Oeh ik ga snel een keertje checken! Thanks!
Heb hier van de groenteburgers geprobeerd,
Zat geen smaak aan, de binnenkant deed een beetje denken aan een flauwe loempia en de kaas die er in zou zitten is nergens te bekennen
OMG deze wil ik!!
Jammer! Ik zag deze toevallig bij onze Aldi liggen volgens mij, heb ze niet meegenomen omdat de vriezer al vol zit, maar dan laat ik ze de volgende keer ook maar lekker liggen denk ikl.
Bij de Lidl idd, maar nee blij dat ik het bij 1 pakje heb gelaten 
Ooh, dan waren die van de Aldi misschien toch anders. Ga ik ze toch proeven, en dan laat ik die van de Lidl lekker liggen. Gek toch, ik zou zweren dat het dezelfde verpakking was, maar ik ben dit weekend niet bij de Lidl geweest.