Deze net meegenomen en ze zijn lekker! Je proeft niet super duidelijk de zoete aardappel, maar wel een beetje in de nasmaak.
Volgens mij had onze Beutygloss deze tortilla chips in een picknick muckbang. Geloof dat dit hetzelfde smaakte maar t zag er niet echt aantrekkelijk uit. Meer alsof het ding helemaal onder de schimmel zat.
bij de jumbo, 125 kcal per bakje en vind ze best lekker! ik vond crème brulee het lekkerste, bij vanille chocolade proef je de chocolade niet echt
Ik kan de laatste tijd geen foto’s meer zien, wat zijn dit?
ísey Skyr, in de smaken vanille & chocolade, gebakken appel en crème brûlée
Oh die zag ik laatst op instagram! Wil ze zo graag proberen
Oh dear. Stomme standaardvragen:
- alleen op je telefoon? Of ook op laptop/tablet?
- telefoon en browser al herstart?
- cookies weggegooid en op ieuw geprobeerd?
- al een andere theme geprobeerd?
Maffe is dat de server het goed doet, dus we moeten even zoeken waar het zit. Als de server het zelf niet helemaal lekker zou doen dan zouden alle gebruikers daar last van hebben. ‘t Wordt dus even speuren enzo!
Van de Lidl, Gewoon uit nieuwsgierigheid geprobeerd, maar ik vond het bestvies

Ik heb vandaag de normale mais tortilla’s geprobeerd, nou na het openen van de verpakking ging ik al bijna over mijn nek. De tortilla’s plakten allemaal aan elkaar en ze roken naar iets van kauwgom. Uiteindelijk ook nog een stukje geprobeerd, maar nee echt geen aanrader. Andere mensen deze geprobeerd die ze wel lekker vonden?
Smaakt het kwarkachtig of niet?
Ja is precies kwark haha, vind het heerlijk en eet de bosbessen- en vanillevariant bijna dagelijks.
Jammer haha dacht misschien een echt chocade vanille toetje🙈
Ik heb er zelf tortilla chips van gemaakt voor chilaquiles. Dus in driehoekjes snijden, insmeren met olie en dan in de oven. Was met zelfgemaakte groene salsa etc nog oke te doen. Maar hij bleef toch een vervelende bijsmaak hebben die ik na een tijdje minder prettig vond die echt verse niet hebben. Zo los vond ik m vies. Die nasmaak bleef ook vet lang haha
Edit: verder wel fan van dat merk want de chipotles in adobo saus steppen echt je Mexicaanse gerechten up! Zo fijn dat het nu gewoon in de supermarkt verkrijgbaar is.
Ik heb dit ook. Een tijdelijke oplossing is: afbeelding ingedrukt houden en openen in Chrome kiezen. Dan kan ik het wel zien.
Haha, ik vond deze juist erg lekker, deed me echt aan salami denken. Alleen die rechtse heb ik niet geproefd,die hadden ze niet.
Ik gebruik geen chrome op mijn telefoon helaas! En krijg ook geen opties als ik het ingedrukt hou
Heb trouwens alles van dit gedaan en alle thema’s uitgetest, ik kan nog steeds geen foto’s zien! :’(
Ik heb de coffee dream in mijn diepvries liggen! Ga die asap testen maar ben niet thuis helaas. Review staat gepland voor zondag
Deze bij de lidl. Hebben ze in chocolade, aardbei en karamelsmaak en die karamel is superlekker! Wel beetje onhandig met eten. De andere heb ik nog niet geprobeerd. Buiten de koelkast zijn ze te vinden.