Ik heb dit vorig jaar in Duitsland gegeten! Waren volgens mij lekker, maar ga ook kijken of ik mijn geheugen kan opfrissen. Had die met coffee en nog een met karamel dacht ik.
die gebakken appel vind ik wel lekker! Jammer dat ze die alleen in zo’n klein bakje hebben
Ze waren niet mini, wel echt zoals een gewone Magnum. Neem aan dat het dezelfde zijn nu. Verpakking ziet er hetzelfde uit.
Is dit vergelijkbaar met de joekels van vroeger??
Deze variant is romig maar ze hebben ook fruitsmaken die wel joekelig zijn
offtopic
ik heb mijn foto geupload via tinypic en ik kreeg een melding dat ze gaan stoppen binnenkort dus wellicht ligt het daaraan?
Nee, ik vond ze vet smerig om precies dezelfde reden. Tortillas horen niet naar bubblegum te ruiken.
Oeh ik ga snel een keertje checken! Thanks!
Heb hier van de groenteburgers geprobeerd,
Zat geen smaak aan, de binnenkant deed een beetje denken aan een flauwe loempia en de kaas die er in zou zitten is nergens te bekennen
OMG deze wil ik!!
Jammer! Ik zag deze toevallig bij onze Aldi liggen volgens mij, heb ze niet meegenomen omdat de vriezer al vol zit, maar dan laat ik ze de volgende keer ook maar lekker liggen denk ikl.
Bij de Lidl idd, maar nee blij dat ik het bij 1 pakje heb gelaten
Ooh, dan waren die van de Aldi misschien toch anders. Ga ik ze toch proeven, en dan laat ik die van de Lidl lekker liggen. Gek toch, ik zou zweren dat het dezelfde verpakking was, maar ik ben dit weekend niet bij de Lidl geweest.
Deze net geprobeerd, ik vond m niet te eten helaas. Er zat een heel raar sausje op, en de structuur van het broodje was ook niet echt lekker, heel zacht.
Ja ben het met je eens, echt niks interessants aan.
Eindelijk Baileys coffee dream ijs: er zit geen harde laag omheen dus het is 100% ijs (scheelt wel in kcal want deze is maar 135 per stuk en die andere twee 260, maar maakt het geval ook superzacht). Smaakt naar koffie ijs, baileys komt een beetje door. Maar het is vooral koffie ijs. Ik denk dat het met chocolade wel lekkerder is
De Lidl verkoopt nu cronuts, maar niet bij die in ons dorp
Vandaag geprobeerd, vond ze weinig smaak hebben en heel vettig, ze laten echt zo’n vettig aanslag laagje achter op mn gehemelte
Heb m natuurlijk wel opgegeten, zo lekker was ie nog wel hahaha, maar niks bijzonders
Geen idee hoe nieuw die is, maar ik kwam deze laatst tegen in de supermarkt. Best lekker, maar niet bijzonder. De karamel haal ik er niet uit, en naar de stukjes koek moet je zoeken. Oke, maar haalt het niet bij Nutella, ik zou hem niet nog eens kopen.