Nieuwe producten in de supermarkt #2

Dit zag ik dus ook, iemand al gespot? :innocent::innocent:

@Kurisu

1 like

415048

Weet iemand hoe de chocoladevlaai van de plus smaakt?

@Kurisu same here, maar daarom bestel 1x per 2 maanden ofzo online en laat ik het bezorgen, want dan kan ik gewoon het hele assortiment bestellen, in plaats van naar “mijn” jumbo te gaan die de helft niet heeft, misschien voor jou ook een optie :slight_smile:

1 like

Oh goed idee! Wel eerst even m’n diepvries leeg eten om plek te maken :’)

1 like

Nieuwe producten uit de supermarkt testen vind ik ook altijd enorm tof! Alleen hoe en waar lezen jullie over nieuwe producten? Ik kom niet verder dan de pagina met nieuwe producten van Albert Heijn, en vaak is de helft niet eens verkrijgbaar in mijn dorp.

1 like

Ik zie het meestal als ik door de supermarkt loop. Of ik spot het hier.

2 likes

Hier en idd via de website zo ook die van jumbo etc.

1 like

Ik weet al waar ik hem gezien had! Bij de Coop zag ik nieuwe veggieburgers, van Iglo, en de verpakking leek hier wel een beetje op maar was dus zeker niet dezelfde. Ik heb overigens nog steeds niet geproefd.

1 like

Oh dan ga ik even bij de coop kijken😁

Off-topic maar enigszins gerelateerd (denk ik?)

Zit net een grocery haul te kijken van een Amerikaanse en besefte me dat ik die Amerikaanse koffie creamers stiekem best mis. Ik ben zo’n foute Starbucks koffie liefhebber en zou het heerlijk vinden om iets van karamel of vanille-smaak toe te voegen aan m’n eigen koffie. Weet iemand of we hier in Nederland iets soortgelijks hebben? Ik kan alleen op die siropen van Douwe Egberts komen, maar heb liever iets van room/melk met smaakje

1 like

sojamelk met een smaakje misschien? Of amazon gebruiken om iets dergelijks te bestellen

1 like

Love monin siropen! Koop ze zelf altijd bij de makro. Dit is nu mijn favo
SX425

4 likes

Je bedoeld zoiets toch?

https://www.shopamerica.nl/product/coffee-mate-hazelnut-coffee-creamer-425-gram/

1 like

pain d’epices, pistache, roasted hazelnut & butterscotch.

3 likes

Een vriend van mij is lyrisch over de elderflower en passievrucht smaak, maar deze zijn volgens mij met name lekker in cocktails.

1 like

Jaa precies dat! Jammer dat ze het hier alleen online verkopen. Misschien hebben ze het ook wel bij de amazing oriental ofzo

Heb dit net gehad. Vond het echt super vies :sweat_smile:
Hou normaal wel van skyr, maar hier zit fruit, boekweit (proef je niet echt) en zonnebloempitten in. En die zonnebloempitten vind ik echt heel vies en totaal niet in het geheel passen. 3/10

1 like

:unamused: jammer, deze leek me juist zo lekker
Heeft ie op zn minst wel echt een crispy bite?

Nee helemaal niet crispy. De boekweit proef je dus niet echt, maar de zonnebloempitten zijn eerder klef, zoals in die Breakers met zonnebloempitten.

Chocolate cookie en (heel saai) caramel zijn zo lekker. :heart: