Nieuwe producten in de supermarkt #2

Gadver, nou bedankt voor de waarschuwing

Jumbo gaat samenwerken met Dunkin Donuts.

23 likes

Ik ben simpel vanille fan! De rietsuiker variant is ook chill voor mojito oid

Maar in de Jumbo werken geen leuke jongens en bij de DD wel :frowning:

3 likes

Welke donuts van dunkin zijn nou ECHT lekker? Ben er misschien 2 keer naar binnen gelopen bij mij in de buurt, maar dan kan ik niet kiezen en loop ik maar weer naar buiten :woman_facepalming:t3:

:+1: yes dankje ik heb m genoteerd :blush:

Twee keer een donut gehaald bij DD maar vind het altijd tegenvallen :’(

3 likes

Ik vind alleen de donuts met een vulling (bijv chocola ofzo) echt de moeite waard. Die zonder vulling vind ik niet zo boeiend, kan je net zo goed een donut halen bij de appie. Maar dit is misschien een impopulaire mening :'D

3 likes

Eens🙈

Iemand deze al in de winkel gezien en uitgeprobeerd?

1 like

Ik heb nog nooit Dunkin’ Donuts gehad. Ik heb er geen in de buurt zitten :(. Was toevallig wel in Amsterdam op de dag dat de eerste winkel daar open ging, maar aan die drukte heb ik me maar niet gewaagd :joy:

Rocky road vond ik ook lekker! Zolang hij maar gevuld is,anders heb ik liever die van de Lidl haha.

2 likes

Beter zijn ze er met december weer :heart_eyes:

Zijn ze er soms in december? Sinds dat ik mijn vriend ken praat hij al over deze donuts hahahaha maar nergens te krijgen

2 likes

Jaaaa die opening, voor geen prijs dat ik daar naartoe ging. Ik dacht nouuu daar ga ik vast nog wel een andere x naar binnen, maar tot nu toe dus alleen nog maar met lege naar handen naar buiten gegaan.

Maar ook @Scindapsus en @DrWrenKingston tnx voor de tips!! Volgende keer als ik er kom heb ik alvast een lijstje om te proberen :man_dancing:t3:

2 likes

Omg SAME!! Ik heb 3 flessen mee teruggenomen en vind ze hier niet lekker / te duur… Volgend jaar naar Canada en ik neem minstens 10 flessen mee terug

1 like

Ja hoogtepunt van de winter

En bij welke supermarkt? :slight_smile:

1 like

Albert Heijn :raised_hands:t2:

Thankss!!! dat ga ik heeeeel goed in gaten houden haha

1 like