Ik heb ze juist liever zonder vulling. Met vulling vind ik het al snel te heftig qua zoetheid ofzo?
Ik heb ze gekocht in de smaak rood fruit. Een beetje droog en vlak van smaak.
Welke zonder vulling zijn jouw favo?
Ik zag deze op Facebook! Mijn snack kast is vol maar deze staan alsnog als nummer 1 op m’n boodschappen lijst, no shame. En ik hou niet eens van kruidnoten
Hahaha ik dus ook niet, maar alle snacks met kokos(smaak) moet ik gewoon hebben. Duplo cocos laatst in Duitsland gehaald en die waren echt on point!
Ik ga zaterdag naar Duitsland dus duplo Cocos gaan nu op m’n lijst! In welke winkel heb je ze gehaald?
Zijn veel pannenkoekenmixen niet vega dan?
Maar er staat ‘vega’ in het bericht en op de verpakking. Niet vegan
Edit: ik vraag het me oprecht af he, niet om te mierenneuken qua benaming oid!
Dat is toch gewoon het keurmerk? Dat plempen ze op alles wat vega is, ook al is het niet special vega “gemaakt”.
Zo’n keurmerk kunnen ze bij wijze van ook op een appel plakken.
Het ging me vooral om deze quote
Hierdoor ging ik denken dat in sommige pannenkoekenmixen misschien wel gelatine of een bepaald soort kaas met stremsel oid zit. Snap je? (niet sarcastisch bedoeld deze smiley)
Ik denk dat er wel melkpoeder oid ik kan zitten. Of eiwit poeder. Zeker als het met smaak is. Maar ik heb nog nooit naar de ingrediënten van pannenkoeken mix gekeken, dus dit is speculatie ga het nu wel opzoeken haha
Edit: in de “complete” mixen zit inderdaad wei, melk en/of eiwit poeder! Maar niets wat niet vega is. Al zit er geen vega label op sommige mixen dus wie weet is er een of ander e nummer niet vega?
Heb niet specifiek gekeken naar de ingrediëntendeclaratie. Was gewoon een aanvulling op de post zelf. Het lijkt wel of ze de vega keurmerk op de meest random producten plaatsen tegenwoordig.
Edeka😉 Denk ook wel bij Kaufland, maar durf ik niet met zekerheid te zeggen
Deze drie bij de AH gespot vandaag. De sultana’s komen ipv de spelt quinoa dadel en spelt quinoa cranberry. Die lagen in de 35% kortingsbak namelijk
Deze heb ik vandaag al in de winkel zien liggen!
Iemand deze al geprobeerd? Nieuw bij de ah!
VET LEKKER!! Ben geen meeega kokos fan maar bounty vind ik wel altijd lekker, kokosmakroon vind ik vreselijk (even als referentiekader). Deze pepernoten zijn een milde kokossmaak zou ik zeggen, wel echt vol van smaak, ik zou niet snel de hele zak leeg kunnen eten (een zak maltesers kan ik bv best wel in 1 keer leeg eten als ik er zin in heb).