Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ik gok met witte chocolade, zo te zien op de verpakking zijn het chocolade-kokoskruidnoten.

1 like

Kut dit gaat echt mijn vijand worden.

3 likes

Ja t zit niet helemaal in de chocolade vast, het is een beetje eromheen gepaneerd zeg maar, dus als de zak op is zal er onderin vast nog een hele laag kokos liggen.

Edit: even fotootje toegevoegd

5 likes

Ik vind de kokosnoten ook heerlijk

1 like

Haha ik dacht eerst ook: goh ja, hoe zouden ze dat gedaan hebben. Tot ik chocolade zag staan op de zak :biggrin:

1 like

Ghehehe :drooling_face:

1 like

Niet nieuw volgens mij, ik koop ze al maanden bij mijn Jumbo, maar oh zo lekker! :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

1 like

Ik moet moet moet moet dit hebben. Ga hier morgen m’n missie van maken.

1 like

Niet echt nieuw, maar nog niet bij ‘mijn’ plus.

Mooi opgemaakte vlaai (voordat je m snijdt dan :see_no_evil:)
Maar qua smaak valt ie een beetje tegen, gewoon chocolade mousse… En de bodem had ook weinig smaak… Ook de banketbakkersroom was eigenlijk niet terug te proeven.
De chocoladetaartpunten van de plus zijn dan veel lekkerder😅

Maar tot nog toe zijn de mini choco gebakjes van de jumbo mijn favoriet

Iemand nog aanraders? _20190831_104557

1558009732851

ik lees best vaak dat mensen ontevreden zijn over de donuts van de albert heijn, maar ik vind die vaak ook juist heel lekker!!

4 likes

Welke winkel hebben jullie de kokos kruidnoten gehaald? Ik ben net speciaal naar de AH XL gegaan en zag ze niet :c

Ah to go

1 like

Oh nooo wat jammer, ik gewoon bij mn standaard albert heijn, die redelijk groot is maar niet in de buurt komt van een xl. Je kan natuurlijk altijd in de ah app kijken of ze het in de winkel van jouw keuze hebben, maar ik kan deze pepernoten nog niet in de app vinden. Als ik de barcode scan dan herkent ie ze ook niet als de goede, zie foto.

1 like

Ik heb ze vanmorgen bij de Plus gekocht :slight_smile:

1 like

Thanks voor alle reacties! Mijn vriend gaat zometeen naar een andere AH omdat ik zo teleurgesteld ben hahaha.

Edit: de teleurstelling. Mijn vriend heeft medewerkers nog achter laten zoeken naar de kruidnoten, maar ze zijn er hier nog niet.

2 likes

Ohh die bolletje kruidnoten zijn echt mega lekker! Kokos is niet te overheersend maar perfect zo!

Iemand deze al geprobeerd? Volgens mij nieuw.

2 likes

De veggie chips zijn volgens mij wel eens voorbij gekomen, maar die bovenste niet! Wel heel tof, waar heb je die gekocht? Ik heb dit jaar veel savonds les en vegan kant en klaar maaltijden zou ik graag in huis hebben

1 like

Haha bij de Jumbo online besteld!
Er zijn nog twee andere soorten:

Ik ben heel benieuwd maar zal nog wel even duren voor ik het kan proberen, want mijn koelkast puilt uit…

3 likes

Ja! Die veggie chips vond ik heel lekker.

1 like