Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ja! Die veggie chips vond ik heel lekker.

1 like

Je maakt het argument voor bestellen bij jumbo wel heel erg goed zo

1 like

Ik zou expres 10 zakken kopen en bij hem in de rij gaan staan.

12 likes

Haha ja lijkt bijna wel reclame!

1 like

image
4/10
Skip deze maar, heeft weinig smaak, is niet pittig en er zit bijna geen saus bij. Ik heb zelf met kruiden en kokosmelk geïmproviseerd maar dat is natuurlijk niet de bedoeling bij een snelle diepvriesmaaltijd.
En zelfs dan is het nog teleurstellend :unamused:

Ik heb deze vandaag gekocht en geproefd. Best lekker, maar zeker niet mijn favoriete Nakd reep. De bananensmaak vind ik een beetje chemisch zoet, maar dankzij de cashewnoten en amandelen is het toch een prima reep. Ik vind deze wel lekkerder dan de oude banana crunch.

1 like

Deze lijkt me echt heel lekker! Ga 'm meteen meenemen volgende keer bij de Appie!

1 like

afbeelding
Staat in de nieuwe hoogvliet folder

5 likes

Dat ziet er heel lekker uit, jammer dat hier geen hoogvliet is :frowning:

1 like

Ik heb vanmorgen de variant met kaneel gemaakt, was heel lekker! Ik had nog blauwe bessen door het beslag gedaan en maple syrup erover en het smaakte naar wentelteefjes :blush:

1 like

Oehh klinkt goed! Ook maar een poogje wagen dan

Vegan marshmallows gevonden bij SPAR City

6 likes

Meer mensen die van die kleine balletjes hebben tussen hun witte chocolade kokoskruidnoten? Ze zijn van witte chocola en kokos, dus ik klaag niet :sunglasses::joy:

9 likes

Nieuw dit jaar toch?

14 likes

Zat vorig jaar ook in de truffel pepernoten zakjes. Ik vond dat juist zo lekker.

1 like

Ja, heel lekker! Geen probleem mee als dat in elke zak zit haha

Ik wil dit.

Het product is niet nieuw, maar ik heb deze nog nooit in een gewone supermarkt zien liggen. Gekocht bij de J.umbo.

8 likes

Lidl heeft nu ook patatje joppie chips. Ik keur hem goed. Nomnom

Edit 5 uur later: Ik denk dat ik hem lekkerder vind dan de echte patatje joppie chips. Ik ben normaal niet eens echt fan van Lidl chips maar deze zak gaat hard haha.

3 likes

Haha patatje kruidigefrietsaus

8 likes