Vegetarisch eten

Bedankt allemaal voor de tips, jullie zijn geweldig!

Delicieux is tijdelijk toch (feestdagenassortiment)?

Wat is dat??

2 likes

Dat klinkt goed!

1 like

We kunnen dit maken when you sleep over!!! En dan posten we pics en recept hier tzt :heart_eyes:

1 like

Net in de Makro geweest, maar geen impossible burger kunnen vinden :frowning:

Geen idee of die ook bij de Makro te koop is, dat was de Beyond burger.

Ik weet ook niet of je de Impossible burger wel wil hebben, ik stuitte vanmorgen op dit… https://www.peta.org/blog/why-it-is-impossible-for-peta-to-get-behind-the-impossible-burger/

Ook niet gevonden…

Welke Makro?? Want ik ben van plan om speciaal naar die in Amsterdam Zuidoost te gaan ervoor!

Was die in duivendrecht

1 like

ja denk het ook dan helaas, erg jammer

afbeelding

Gisteren deze op. Vond de satay (wel leuke naam) qua saus niet echt lekker, de stukjes zelf gingen wel. Verder krijg je er hele vieze scheten van dus 1/10 would buy again.

5 likes

Iemand een leuk recept met witte asperges? Ik wil ze een beetje klassiek maken en zag dat je lekkere romige saus kan maken van cashew noten dus dat wil ik proberen. Alleen heb ik niet zoveel inspiratie voor wat erbij (iig een eitje en aardappels maar ik zoek iets wat de ham of zalm kan vervangen).

Hoe zouden jullie chorizo in een recept (soep) vervangen? Ik zit zelf te denken aan een combi van tomatenpuree en gerookte paprikapoeder.

Heb eindelijk de bitterballen van Mora/Vegetarische slager geproefd, maar ben echt impressed, zo goed nagemaakt :scream:

3 likes

Spekjes van Vivera

Smaken die naar chorizo? Want die smaak wil ik wel zo veel mogelijk benaderen. Kan ik me niet voorstellen nl.

Ik zag laatst in de AH vegetarische chorizo!! Heb het nog niet uitgeprobeerd maar n er erg benieuwd naar.

1 like

Vind ik wel een beetje, en je kan ze altijd nog marineren met paprikapoeder en knoflook en rookaroma

1 like