Nieuwe producten in de supermarkt #2

Voor iedereen die de nieuwe Tony’s wil proberen, bij de Wereldwinkel hebben ze nu 15% korting op alle chocolade, scheelt weer hé :call_me_hand:

6 likes

Nou ik heb alle nieuwe Tony’s geproefd maar ik vond ze alledrie echt 1/10
die pure heb ik uitgespuugd gadverdamme :hot_face:

Ze lijken me ook echt goor. Waarom niet wat normale dingen:
Koekjes, caramel, kokos, noten, vanille, fudge dat soort ingrediënten

7 likes

Dit recept gebruik ik altijd :grin:

2 likes

Wel Duits, maar smaakt naar een mix van Alpro go on en vanille soja yoghurt. Is wat dikker dan gewone soja yoghurt maar heeft wat minder van die rare smaak die Alpro go on naturel heeft

5 likes

Precies dit​:sweat_smile: en na de zomer nu graag ook stoppen met overal een frisse fruitsmaak in te gooien. Ik wil karamel, fudge, cookies and cream, brownie, cake etc geen vlierbessen oid :sweat_smile:

2 likes

Voor 5,75 vond ik de Dunkin Donuts tegenvallen. Ze waren niet vies, maar ook niet heel bijzonder. De Strawberry Sprinkle vond ik als enige echt lekker. De Cheesecake Crumble was oké, maar had wat meer smaak en meer vulling mogen hebben. Ik vond het glazuur en de topping van de Cacoa Hazelnut erg lekker. De vulling was ook lekker, maar had meer verdeeld mogen zijn. Hij zat alleen in het midden, waardoor je eerst wat droge happen hebt en dan ineens een hap met teveel vulling. De Boston Kreme vond ik de minst lekkere. Naast glazuur zat er geen andere topping op, waardoor ik een bite miste. Ik vond deze donut ook erg droog, de vulling zat alleen in het midden en had weinig smaak.

Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?

10 likes

De volgende items kan ik niet vinden via AH online;

• Halo top Red velvet
  • Bolletje kokosnoten
  • Lindt ballen

Super irritant want ik ga niet EN bestellen EN nog stad en land afzoeken. Hebben ze deze dingen dus wel in de gewone AH of alleen een XL ofzo?

Lindt ballen bij de ah? :heart_eyes: Oh man, dat moet ik helemaal niet weten :rofl:

Ik heb de cheesecake crumble geprobeerd van Dunkin Donuts maar ik vond het echt droog :S en te duur

@BiloxiParish heb je een Jan Linders in de buurt? Daar heb ik die kokos pepernoten wel zien liggen.

1 like

Shit ik heb die kokos pepernoten gekocht en nu ben ik verslaafd denk ik. Jullie hebben niks teveel gezegd, heel lekker inderdaad. Daar gaan mn plannen om af te vallen.

Ja er zitten er twee in de buurt. Ga van de week meteen even langs. Thanks!

Weet iemand hoe deze smaakt? Zou je er kaas mee kunnen vervangen? :see_no_evil:

1 like

Die is echt heerlijk!

Ik had de karamel zeezout, maar behalve dat het 1. niet smaakte naar karamel zeezout, vond ik de structuur eigenlijk smaken naar sloffe koekjes? Was dat ook bij de hazelnootversie? Beetje oat cookie achtig, maar dan oud.

JA HOOR, mijn brakke maandag is goed. Ik heb de kokos pepernoten! Nu nog sterk houden op kantoor.

2 likes

Net de kokospepernoten gehaald. ZO LEKKER :heart:

2 likes

Geen idee, maar ik wil het proeven!!

1 like

Shiiiiiit deze zijn lekkerrrrrr 😱 Laag chocolade is echt best dik (niet voor de subtiele chocola liefhebbers) heerlijk!!
13 likes