Ah mooi, gisteren lagen ze hier nog niet. Van de week gauw kijken dan
Heb deze gehaald in de Ah to go. Was best lekker, hoewel het niet echt naar een snicker smaakte. Zou het een 8/10 geven.
Hahahahah snikker
Vond je het lekkerder dan de AH vegan spekreepjes? Ze zien er wel best anders uit, dus ik ben wel heel benieuwd of het een beetje vergelijkbaar is!
Het is al honderd keer gemeld in dit topic, maar effe serieus die kokospepernoten zijn echt goddelijk! Dankzij jullie bijna elke week een zakje van die dingen verslonden.
Ik heb ze 1 keer gekocht en vind ze ook heerlijk maar ik kan ze nu niet meer vinden in mijn jumbo, echt stom.
Ik ben blij dat ik blijkbaar niet de enige was die echt moest grinniken om de naam, haha
Oehhhh
Is dit beter dan die van de vega slager? Die vind ik altijd mwoah
Ik zag vandaag dat de Lidl tijdelijk Oreo met dubbele crème heeft. Oke het is hun huismerk maar zal prima smaken, Neo heet het volgens mij. Meteen 2 rollen gekocht want Oreo double is mijn favoriet.
Oh, die proefde ik gisteren toevallig, ik vind ze heel lekker.Nu ben ik benieuwd naar de nacho cheese, die heb ik niet gezien.
Zag vandaag dit in een andere ah dan ik normaal kom
Met ook wel schattige bakjes en doosjes om het in te doen. Heeft iemand bonbons hiervan geprobeerd? Ben best benieuwd
Ik zoek die diepvriesproducten nog. De Jumbo’s hier hebben ze nog niet
Oh mijn god, in welke vestiging is dit? Is het een AH XL?
bij ons heeft een ‘normale’ ah dit ook ! een in de hoofdstad van noord brabant haha
Oké ik ga verhuizen.
Omg!! Mijn AH is vrij groot, dus hoop dat ze dit binnenkort hebben