Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ik speciaal naar de Jumbo voor de speculaas-optimel, hebben ze het niet :pensive:

Vind deze echt top! Love rode biet sowieso. Misschien ook lekker om soep mee te maken

9 likes

Dit is zo slim!

1 like

Omg kan iemand de kaasnuggets even reviewen.

Ik hoop dat ze niet zo goor zijn als die borrelhapversie van de AH :face_vomiting:

Hier ben ik echt al 5 winkels voor afgegaan maar nergens te vinden :pensive:

Ik ben laatst speciaal naar Jumbo gefietst voor die vega dingen maar kon ze niet vinden, ben wel heel benieuwd of iemand anders al iets heeft geproefd al?

Dit is in een redelijk groot filiaal in Bussum, maar absoluut geen XL. Er zitten hier wel meer filialen in de buurt van dezelfde grootte, maar dit is de enige waar ik dit heb gezien, dus denk dat het heel willekeurig is :woozy_face:

1 like

Ik hou in t algemeen niet zo van kipkerrie, maar hiermee durf ik die smokey bacon wel aan. Eerst ff andere dingen in mn koelkast opmaken en dan ga ik m binnenkort proberen!

Van delft heeft dit jaar witte chocolade pistache pepernoten, die lijken me wel erg lekker. En Jagermeister pepernoten en Likor 43 pepernoten, die wil ik ook wel proberen

En prosecco pepernoten. Of zijn die niet nieuw?

5 likes

Ik kan niet stoppen met liken in dit topic

4 likes

Ik proef 0 pistache bij die pepernoten, ben eigenlijk een tikkie teleurgesteld (gezien de prijs ook). Zou ze dus niet aanraden :wink:

2 likes

Volgens mij zijn ze langzaam alle ah’s aan het verbouwen. Alle filialen waar ik geweest ben die verbouwd waren hadden dit!

2 likes

haha die tekst. deze profiteur is op weg naar de appie.

12 likes

Kent iemand deze al?

2 likes

Deze staan in de Lidl folder van komende periode!
Erg benieuwd
@grace was jij nou zo enthousiast over de oude kaas/bier variant of heb ik dat verzonnen en/of kwamen die ergens anders vandaan?

1 like

Haha het is grotendeels door jouw enthousiasme dat ik ze ook wil proberen! Klinkt echt super lekker
Vanaf donderdag trouwens, dus dan sta ik voor de deur vd Lidl

1 like

Mijn AH heeft dit al langer, maar ik ben nog in dubio om het te proberen. Mensen zitten ook altijd met hun gore klauwen alle broodjes aan te raken i.p.v. een tang te gebruiken. Dus doet me dan een beetje denken aan van die schepsnoepbakken waar kinderen met hun snothanden in te graaien.

Wacht dus even op de reviews of het het waard is om me over mijn aanstelleritis te zetten.

4 likes

Wilde dit ook zeggen haha

Haha die in het winkelcentrum met de H :joy: bedoelde ik. Maar weet niet of jij die ook bedoelde haha