Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ik weet niet of iemand hier het heeft gezegd, maar ik heb ergens gelezen dat het tegenvalt en dat. De champignonragout dan lekkerder is als vegetarische optie.

1 like

Bij die bij de Netto hebben ze het ook!

Oooh jammer. Ik heb hem wel gekocht.

Ja ik heb deze een tijdje terug gegeten in zo’n echt vol-au-vent bladerdeeg bakje. Ik vond het best lekker, maar supermachtig (komt waarschijnlijk meer door het bakje) en heel erg zout. De nepkip is best zacht (niet zo rubberachtig) dus dat was ook wel oke.

Hahahaha ik wilde het niet verpesten maar ik ben dus net zo’n zeikerd op dat gebied (wil jou geen zeikerd noemen trouwens maar dat vind ik mezelf altijd een beetje). Dat zorgt er dus ook voor dat ik niet zo goed durf en benieuwd was of iemand hier bekend was met de chocolaatjes en of ik dan bereid was over mn bacterie angsten heen te stappen :rofl:

1 like

@Bunnyslippers
Ik weet vrij zeker dat dit bonbons van Caluwe (Belgisch merk) zijn. Exact dezelfde worden ook in bonbonwinkels verkocht. Met de kwaliteit zit het wat dat betreft dus wel goed, als je daarvan houdt!

1 like

Ja! Vond het maar niks, ik eet liever gewoon champignonragout. Die nepkip was superdroog

1 like

Hahaha dit was ik denk ik

1 like

Niet nieuw, maar wel eindelijk weer terug van weggeweest! Vind deze altijd zo lekker :heart_eyes:

6 likes

Nieuwe Tony. Melk, pecan, karamel. Dit is een estafettereep en vervangt volgens mij de reep met kletskoppen. Deze is erg lekker!

15 likes

Neeeee, die met kletskop was mijn favoriet :sob:

4 likes

Omg die heb ik gemist?!

image https://static.ah.nl/image-optimization/static/product/AHI_43545237303433313435_1_LowRes_JPG.JPG?options=399,q80

Met knapperige stukjes kletskop, vond deze echt lekker

1 like

Jaaa zo jammer :sob:

Ik ben de laatste tijd weg van de Tony chocolonely met kaneel biscuit (paarse wikkel). Niet nieuw maar wel mijn nieuwste ontdekking :yum:

5 likes

Oeh dit lijkt me heel lekker!

1 like

Deze heb juist laatst weggegooid na een paar stukjes :joy: Vond het echt smaken naar een hap kaneel.

Ik ben wel echt blij dat er eindelijk weer wat normalere repen komen. Dat kurkuma, tijm, peper gedoe klinkt allemaal wel leuk, maar heb dan echt 100 keer liever gewoon karamel zeezout :sweat_smile: Die nieuwe klinkt echt lekker!

2 likes

Kan echt wel janken hoor dat deze uit het assortiment gaat. Binnenkort nog even inslaan. :’(

Die vond ik niet lekker, maar toch opgegeten want chocola.

Heeft iemand die witte Tony met Citroen en maanzaad dacht ik, al gehad? Doet mij denken aan Lemon Poppyseed Muffins :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes