Je bedoelt die melk coffee crunch toch? Die heb ik afgelopen vrijdag nog gehaald bij de Bijenkorf. Nog nooit eerder geprobeerd maar echt lekker vond ik hem.
Ja! Ik vond hem niet heel bijzonder zelf. De citroen is heel erg op de achtergrond en mocht van mij echt iets sterker!
Oh wat jammer!
Ze hebben bij de AH speculoos croissants. Ze zijn lekker
dit ken ik niet! Was dit er vorig jaar ook? Moet ik proberen!
Ik zag hem ook al bij mijn Jumbo laatst. Denk je dat je dit kan maken met bijv pasta of tagliatelle?
Volgens mij is het helemaal nieuw!
Geen supermarkt maar iemand de veggie nuggets van de mcdonalds al geprobeerd?
In het vegatopic ging het hierover!
Ik vond gisteren vega erwtensoep in zak van Maggi:
Stomme vraag misschien maar dit kan alleen in de winkel of niet? online niet mogelijk?
Kan je al die codes scannen of maar een?
Ik heb die Calvé pindakaas met stukjes kruidnoten geprobeerd. Wel lekker, maar niet heel bijzonder! De smaak vind ik niet heel erg aanwezig!
Ik ben benieuwd!
Oké sorry voor de gare tekst op de foto, maar ik ben zo intens blij! Eindelijk een vegan Cookie Dough van Ben and Jerry’s, die smaak miste ik echt enorm. En ik heb geen idee meer of hij naar de ‘echte’ smaakt, maar hij is echt superlekker. Fijne chocolade en cookie dough chunks
Pizza is simpel maar prima te eten (en ik ben normaal niet eens fan van pepperoni pizza enz maar deze is wel lekker). De koekjes vind ik een tikje tegenvallen.
Wel te eten? Als in vergelijkbaar met bijv dr oetker pizza salami? Of Domino’s of minder?
Koekjes verwachtte ik eigenlijk al😅
Jaaa glutenvrij