Nieuwe producten in de supermarkt #2

SCHOOIER ALERT!!!

Wel een cute schooiertje.

1 like

Mega late reactie maar ik meng zon bakje vega kip kerrie met een bakje huttekase. Ik vind het anders te zout en 1 bakje kost 1.99 voor best weinig product. Zo heb ik meer en is het lekkerder!

1 like

17 likes

Misschien heb ik het gemist maar heeft iemand deze al geprobeerd?

Ben benieuwd! Ik heb van Albert Heijn wel die andere stroopwafelrotsjes gehad (mix van wit, melk en pure chocolade) van de bakkersafdeling.

1 like

Dit is echt mijn nieuwe favo gif.

1 like

Ik kan hem nog steeds niet vinden

Toch schijt gehad aan lactose vrije periode (en meteen buikpijn, manmanman), maar inmiddels geprobeerd! Was 1+1 bij de Hoogvliet dus moest wel.

Onhandig dat je 'm moet roeren, de smaak zit zoals bij frambozen griekse stijl onderin. Ik vind 'm lekker maar niet super super bijzonder, de smaak is niet heel uitgesproken. Kwark met wat kaneel (en een zoetstof) is hetzelfde, eigenlijk. Kan me voorstellen dat het lekker is in een herfst achtig toetje!

2 likes

Dus niet eens speculaas? :persevere: Wat hebben bedrijven toch met speculaas en kaneel door elkaar gooien…

2 likes

Ik heb nu de pinda/karamel geproefd. Vind het mwah. Voor de prijs vind ik het ze niet waard. De karamel proef ik amper. Zijn een soort kleine fudge stukjes. Pinda overheerst enorm.
Ik zou het niet opnieuw kopen.

1 like

Was goed te eten, maar rand wat droog en pepperoni smaak had echt duidelijker gemogen… Zou dan zelf liever de salami van ristorante kopen…

Hopelijk binnenkort die van de Appie proberen

ik heb m alleen bij de ah xl kunnen vinden, voor de rest ook nergens! vond m helemaal niet lekker, nogal chemische smaak

Deze staat momenteel in mijn oven. Normaal gebruik ik geen bakmix voor cheesecake, maar deze lijkt me zo lekker dat ik me toch heb laten overhalen. :smiley:
De geur die uit het pak kwam, en de smaak van het cheesecake-beslag, beloven al veel goeds. :drooling_face:

23 likes

Hoe werkt dit dan? Moet je er geen kaas meer aan toevoegen?

Jawel.
Je voegt nog 600 gram roomkaas, 2 eieren en een eigeel toe aan de mix.
Voor de bodem moet je nog boter toevoegen, de kruimeltjes zitten al in een zakje.
De karamel kan je door de mix doen maar ook na het bakken er over als decoratie, en dat laatste ga ik doen.

1 like

Oh die staat hier ook in de kast. Heb alleen nog geen tijd gehad om hem te maken. Misschien dat ik dat dit weekend doe.
Gebruik normaal ook geen pakjes voor cheesecake maar deze combinatie leek me inderdaad geweldig. En Sabine heeft zoveel ervaring met cheesecake dat het haast niet kan mislukken en wel lekker moet zijn lijkt me.

1 like

Wil je laten weten hoe hij smaakt?
Issie trouwens gewoon bij de AH te koop?

Haar recepten vind ik ook heel fijn en lekker! De cheesecakes uit haar laatste boek zijn echt geweldig.
Het maken van de cheesecake is zo gebeurd, alles spreekt voor zich. Had het in een kwartiertje in de oven staan, dus deze mix is (als ie net zo lekker smaakt als dat het ruikt) ideaal als je weinig tijd hebt.

@Noor Zal ik zeker doen! Duurt alleen ivm het opstijven wel een dag helaas…
Bij mijn weten is deze variant alleen bij Jumbo te koop, bij AH en AH.nl heb ik hem niet gezien nog.

1 like

Dat boek is inderdaad ook geweldig!
Ik had nog niet echt naar de bereidingstijd en -wijze gekeken maar een kwartier is wel snel. Denk dat ik hem zondag maar eens ga maken. Dan heb ik ook meteen genoeg tijd om hem te eten :sweat_smile:

Hou wel rekening met het afkoelen, want na het bakken moet hij nog een uur in de oven afkoelen, daarna op kamertemperatuur komen, en daarna een nacht (of 6 uur) in de koelkast. Als je hem vroeg in de ochtend bakt kan je natuurlijk wel zondag ook al proeven. :blush:
Hij is nu klaar met bakken (24 cm springvorm, 70 minuten exact gebakken), en het ruikt zó lekker nu in huis. :drooling_face: