Shit had ik dus voor deze moeten gaan ipv die van de jumbo🙈
Ik heb de pumpkin spice latte geprobeerd! Hij rook heeeeerlijk en de smaak was wel echt zoals een psl smaakt, maar hij had van mij iets zoeter gemogen. Volgende keer doe ik er denk ik wat caramelsiroop bij.
Niet in de supermarkt maar bij de Blokker zag ik deze repen liggen. Ik kocht ze zelf altijd in Sainsbury’s (Britse supermarkt).
Heeft iemand hier wel eens de de bakmixen geprobeerd van Pauline (van UitPaulineskeuken)? Ik ben daar ook wel benieuwd naar eigenlijk (met name de bananenbrood en kwark cake varianten)
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar!
Is dit bladerdeeg?
Ja!
huilen
(ik hoop altijd dat dit een soort chimney cake is)
Met slagroom of vanille room? 
Met banketbakkersroom 
Kan ook nog
lekker! Ik hoop ook op chocolade taartjes
AH heeft wel een nieuwe chocolade Schnitt! En een straciatella taart. Beiden ook heel lekker.
Ik ga kijken 
Ja, de bananenbroodmix en die vind ik erg fijn en koop ik regelmatig. Er zit een kruidige smaak aan en daar hou ik wel van. Zeker in de herfst
Oeh die maple syrup lijkt me lekker!
Iemand die ik ken kreeg er mega darmklachten van omdat er 40 (!) gram aan vezels aan toe zijn gevoegd die niet afgebroken kunnen worden door het lichaam. Die eet al die andere soorten/merken ook en heeft daar nooit last. Dus ik ben niet mega eager om ze ook te testen 
ja dit heb ik ook gehoord over de salted caramel
Vezels kunnen per definitie niet afgebroken worden door je lichaam toch?