Nieuwe producten in de supermarkt #2

Bestaat er trouwens chocoladeletters of een reep met chocolade en pompoen?

Oef

1 like

https://images.app.goo.gl/bSsxSzuFNoc4Zovy9

Bij de jumbo!

2 likes

Oh goed dat je het zegt. Had er geen rekening mee gehouden dat hij ook nog in de koelkast moet. Dan maak ik hem zaterdagavond. Kan ik er zondag meteen mee ontbijten :smirk:

2 likes

Ja lekker deze! :heart:

Bij deze mijn review.
De speculaas-karamelcheesecake is lekker, maar niet ‘OMG dit is het allerlekkerste ooit’.

Tijdens het bakken was hij mooi hoog geworden zoals gewone cheesecakes zonder pakje, maar tijdens het afkoelen is hij veel compacter geworden en erg laag, terwijl ik alle instructies heb gevolgd. Vlak na het bakken was hij 2 keer zo hoog.
Op het pak zelf is de cheesecake ook niet bijster hoog dus misschien hoort het zo.
De speculaassmaak komt duidelijk naar voren, en die is lekker, maar de karamelsmaak wordt wel volledig overstemd hierdoor. De karamel had van mij meer en nadrukkelijker gemogen. De hoeveelheid karamel op de taartpunt op de verpakking is ook meteen de volledige hoeveelheid karamel, dus dat is wat weinig, vind ik.
Verder: smaakvol en passend in het seizoen. Minimaal 8 punten van snijden want de cheesecake is machtig.

7/10

18 likes

Oh wauw wat jammer dat er zo weinig karamel maar bij zit. Had meer verwacht. Ik was van plan om deze (als ie tenminste bevalt) met sinterklaas ook nog een keer te maken en dan met pepernoten enzo te decoreren. Maar dan denk ik dat ik nog wel extra saus maak of de hele taart from scratch

Ik had ook meer karamel verwacht inderdaad, maar het is helaas een klein zakje.

Waarschijnlijk maak ik hem niet nog eens, aangezien ik nog 1001 dingen op mijn baklijst heb staan, maar als ik hem nog eens zou bakken, dan zou ik er flink wat dulce de leche overheen doen.
Ik denk dat de taart ook redelijk makkelijk from scratch te maken is. Als je het basisrecept van Sabine aanhoudt met meer eieren en crème fraîche blijft de taart mooi hoog, en met wat speculaaskruiden door het beslag kom je een heel eind denk ik.

De speculooscheesecake uit haar boek wil ik ook graag nog maken. :blush:

2 likes

Hm, ik gisteren heel enthousiast speciaal naar de Jumbo om alles in huis te halen. Ik heb nog een blikje gecondenseerde melk in huis en zag dat dat gewoon een kwestie van lang koken is.

Ik ga het vandaag of morgen maken met jouw suggestie denk ik!

1 like

Zure Smurf donuts van de AH. Meegenomen, omdat ze er zo leuk uitzien. Ze zijn ook verrassend lekker! Er zitten van de Nerds snoepjes op.

Zijn deze ook nieuw?

Witte choco stroopwafels

En pumpkin Spice latte

15 likes

volgens mij zijn die stroopwafels al een paar keer besproken en werden ze heel goed gekeurd!

2 likes

Deze gister op mn pizza gedaan, niet heel boeiend. Smaakt licht naar courgette maar totaal niet naar pesto. Ik had al vrij veel kaas op mn pizza dus of het echt een vervanger is van kaas durf ik niet te zeggen. Zou het niet weer kopen

1 like

Heeft iemand deze al geprobeerd?

Van de Lidl toch? Ik heb die wel eens gegeten. Heb nooit foie gras gegeten maar vond dit wel hetzelfde idee hebben. Het is eigenlijk gewoon een vette smeerpaté. Niet heel veel smaak maar denk dat echte ook eerder vet is dan smaakvol.

Ja van de Lidl inderdaad! Had ik er even bij moeten zetten haha. Maar ik ben wel benieuwd, ga hem volgende week scoren denk ik.

Bedankt voor je ‘waarschuwing’ :see_no_evil:

1 like

De verse pizza peperoni van AH is heel lekker. Best pittig ook.

7 likes

Shit had ik dus voor deze moeten gaan ipv die van de jumbo🙈

1 like

Ik heb de pumpkin spice latte geprobeerd! Hij rook heeeeerlijk en de smaak was wel echt zoals een psl smaakt, maar hij had van mij iets zoeter gemogen. Volgende keer doe ik er denk ik wat caramelsiroop bij.

3 likes

Niet in de supermarkt maar bij de Blokker zag ik deze repen liggen. Ik kocht ze zelf altijd in Sainsbury’s (Britse supermarkt).

4 likes