Nieuwe producten in de supermarkt #2

Heeft iemand hier wel eens de de bakmixen geprobeerd van Pauline (van UitPaulineskeuken)? Ik ben daar ook wel benieuwd naar eigenlijk (met name de bananenbrood en kwark cake varianten)

Niet iets bijzonders, maar ze zijn erg lekker! :heart:

11 likes

Ja, daar ben ik ook benieuwd naar!

Is dit bladerdeeg?

Ja!

1 like

huilen

(ik hoop altijd dat dit een soort chimney cake is)

Met slagroom of vanille room? :see_no_evil:

Met banketbakkersroom :yum:

3 likes

Kan ook nog :see_no_evil: lekker! Ik hoop ook op chocolade taartjes

1 like

AH heeft wel een nieuwe chocolade Schnitt! En een straciatella taart. Beiden ook heel lekker.

1 like

Oppo achtig ijs van ah eigen merk! Iemand al gehad? En dan met name de caramel smaak

8 likes

Ik ga kijken :see_no_evil:

1 like

Ja, de bananenbroodmix en die vind ik erg fijn en koop ik regelmatig. Er zit een kruidige smaak aan en daar hou ik wel van. Zeker in de herfst

1 like

Oeh die maple syrup lijkt me lekker!

1 like

Iemand die ik ken kreeg er mega darmklachten van omdat er 40 (!) gram aan vezels aan toe zijn gevoegd die niet afgebroken kunnen worden door het lichaam. Die eet al die andere soorten/merken ook en heeft daar nooit last. Dus ik ben niet mega eager om ze ook te testen :frowning_face:

ja dit heb ik ook gehoord over de salted caramel

Vezels kunnen per definitie niet afgebroken worden door je lichaam toch?

Maar het is gewoonlijk ook niet de bedoeling om 500 ml ijs in een keer te eten. Niet dat we ons daardoor laten tegenhouden :no_mouth:

En sommige mensen hebben die klachten ook bij Halo Top, maar daar lag het aan de zoetstof dacht ik.

Bij de Albert Heijn :hugs:

1 like

Ik ben zoooo nieuwschierig naar de milka cheesecake aardbei, waar kan ik deze kopen??