Nieuwe producten in de supermarkt #5

De discussie wordt voortgezet vanaf Nieuwe producten in de supermarkt #4 - #5235 door iloveblush.

Eerdere discussies:

10 likes

Ik heb dankzij jullie die tuc rolls gekocht en ben nu helemaal verslaafd aan die garlic variant :sweat_smile: heel die zak in een paar minuten leeg. Help haha

5 likes

Haha die jumbo paasfolder, gooi geen paaseitjes weg na Pasen? Alsof iemand dat doet, ze zijn niet ineens overdatum na Pasen

4 likes

Mijn paaseitjes halen vaak pasen niet.

12 likes

Dit had iemand laatst gepost en ik heb het vanmiddag gekocht.


7/10
Gewoon prima. Ik denk dat het lekkerder was als het alleen aardbeienijs was. Nu gecombineerd met frambozen vind ik de smaak een beetje vlak. De stukjes macaron vond ik aan het begin niet zo boeiend. Toen ik een tweede portie nam, vond ik het iets lekkerders en proefde je beter dat het om macarons ging. Ik zou het niet nogmaals kopen. Vond het leuk om geprobeerd te hebben, want love macarons, maar er zijn lekkerdere smaken. Ik zou dan sneller voor B&J strawberry shortcake kiezen.

9 likes

Bijna 1 april toch? :sweat_smile:

10 likes

Dat mag ik hopen! :nauseated_face:

4 likes

Dit lijkt me wel lekker om uit te lepelen :drooling_face:

5 likes

Dit klinkt weer als zo’n product die ze dan marketen als 1 april grap maar stiekem hopen dat mensen echt enthousiast zijn en dan toch uitbrengen

7 likes

Net zoals die likeur 43 boerenyoghurt

4 likes


Goedgekeurd. Gekocht bij de Dirk.

21 likes

omg ik was in augustus in berlijn en heb mezelf helemaal rond gegeten aan deze dingen, zo lekker. Ik kom wel eens in de kaufland en rewe in aachen maar daar kan ik ze nooit vinden :broken_heart:

3 likes

Als je een keer bij de Dirk bent… als het goed is hebben ze het nu in het assortiment. Dit was weer met zo’n probeerprijs want nieuw.

3 likes

Oh zo lekker, die had ik vorige zomer in Kroatië als strand snack.

2 likes

Zak is leeg nu haha maar tering wat een dorst.

3 likes

bij de Normal hebben ze ook wel eens producten van dit merk

3 likes

Die lemon curd pancakes van de AH zijn lekker! Had ze gegeten met wat clotted cream en frambozen en blauwe bessen.

4 likes

Proef je ook echt de lemoncurd of heeft het meer een citroensmaakje?

3 likes

Die hebben we hier niet in de buurt maar heb net nog even 2 zakken meegenomen haha. Die dingen zijn verslavend lekker.

3 likes

Het is meer een citroensmaakje

4 likes