Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik zag deze in het krantje van de Aldi, iemand ooit gehad?

1 like

Deze is ook echt 10/10!

13 likes

Ik ging letterlijk voor dat Magnum ijs naar de supermarkt, kom thuis met 20 andere dingen en t ijs ben ik vergeten :cry: :cry: :cry:

3 likes

Ja, die mojito, vorig jaar. Meh. Opgedronken, niet meer gekocht.

4 likes

Ik weet niet meer of het deze was of iets soortgelijks van de lidl, maar ik had er een keer zoiets in de Mojito versie en dat was vieeeesssss.
Was soort van glibberig melkachtig en schuimend. Leek ook in de verste verte niet op het origineel, totaal andere substantie en kleur. Na het proeven meteen weggegoten, was niets mee te beginnen.

1 like

hier zijn meer mensen niet over te spreken in dit topic maar ik vind deze zó lekker, de smaak van het ijs zelf ook gewoon. echt 9/10.

6 likes

Eens! :star_struck:

Ik vind deze lekkerder dan de pint, ik vond de pint teveel kaneelsmaak hebben.

Voor 1,99 en 99 cent bij de REWE :blush:

De groenteburger was erg lekker! Het klinkt heel raar maar qua textuur zat het een beetje tussen een oliebol en een loempia in. Maar echt heel lekker!:heart_eyes:

3 likes

Ik weet niet of deze nieuw zijn in het assortiment, maar ze waren wel nieuw voor mij.

Uit nostalgie geprobeerd, maar beide een beetje een teleurstelling. Ze zijn vooral héél erg zoet en ik wist helemaal niet dat er zuivel in Taksi zat? Niet terug te vinden in ieder geval. En het gedeelte met rode framboos & cranberry was maar een laagje, dus het was voornamelijk appel & perzik smaak.

5 likes

11 likes

Dit staat altijd wel op de drinkpakken!

2 likes

Ja, dat zag ik nu ook! Maar ik dacht dat het gewoon fruitsap was haha, weer wat geleerd.

1 like

Heb even gekeken, na bezorging is hij nog ruim vier weken houdbaar :cookie:

In de appie zelf heb ik deze nog gehaald, die zag ik niet online (miss nu wel)

3 likes

Dankje!

Ik weet even niet meer of FAGE ook in Nederland te koop is, mijns inziens wel de allerlekkerste Griekse yoghurt op de markt. Ik ben zo blij dat ze eindelijk een lactosevrije lijn hebben uitgebracht! Ik heb net de stracciatella op, heel erg lekker, en probeer morgen de normale uit, of de aardbei.

Ik ben sowieso blij dat lactosevrije producten steeds populairder worden. Ik eet/drink nauwelijks zuivel, maar soms vind ik het zo ontzettend lekker!

5 likes

We hebben wel Fage maar alleen de naturel en de low fat naturel :sob:

Ohh JA! Ik heb dit merk laatst ontdekt, zat gratis een pot van de 5% naturel bij onze hello fresh. Ik heb dus koemelk intolerantie, maar vond het zo lekker :frowning: heb echt dagen buikpijn gehad maar was het zo waard.

Ik had het nog niet eerder gezien, maar het kan best zijn dat dit er al heel lang is:

Mijn vriend kwam met dit thuis, omdat ik gek ben op ijskoffie. Ik heb hele lage verwachtingen, maar heeft iemand deze al eens gehad? 🥲

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 2).