Scheppoep.
Die vegan eiersalade van de ah is echt zo lekker
Wel goed voor de weerstand, schepsnoep
Ik heb hem ook gekocht, en hij is inderdaad erg goed!
Wel een beetje een chemisch nasmaakje vond ik…
Zitten hier ook noten in of niet?
Die brownie M&M’s heb ik zojuist aan iemand anders gegeven, smaakt naar slechte chocolade toffee.
Wel borrelnootjes
ik proef ook andere meloenen denk ik. wel een lekker fris ijsje. de structuur is beter dan van gewoon waterijs. Beetje zoals sorbetijs ofzo.
Oeeee even kijken vanmidddag of ik deze kan vinden!
Wie hapt er nou in een ijsje
Ik haha, ik heb nooit geduld ik hap er meteen in, maar heb ook geen last van m’n tanden!
oh die van nestle heb ik ook gehad maar die vond ik echt niet lekker! weet niet meer waarom, is al een tijdje geleden.
Ik kwam deze tegen in de jumbo. Het is erwtenmelk, er was ook een gezoete versie en kleine pakjes versie. Qua prijs was het ook wel goed, maar 1,80 oid? Voor alle varianten dacht ik. Het pak is echter 950ml ipv 1000 haha en dat vond ik een beetje vaag
Niet meegenomen overigens want wat ik kwam halen hadden ze niet en ik had geen zin om in de rij te staan voor 1 ding haha
dit is toch superkut?
hoeveel groenten zit daar in, en wie denkt er nou o ja laat me de ‘gezonde optie chipolata’ pakken, dan kun je toch beter gewoon een extra bonensalade met paprika ernaast doen
Ik vind die met kaas en lenteui wel lekker klinken eigenlijk.
Wel handig voor op een broodje met saus toch? Zie 't wel meer als fastfood en niet als iets gezonds ook al zitten er groenten in
Ik dacht eigenlijk dat het een manier is om minder vlees te consumeren. Een soort tussen stap tussen vlees en vleesvervanger.
oh ja die zie ik nu pas en die lijken inderdaad best lekker
ik weet niet, krijg altijd zo’n gevoel van onterecht gezond doen ofzo
maar het is inderdaad een stap in de goede richting eigenlijk wel