Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik heb m’n Tony’s bestelling nog steeds niet binnen dus vandaag in de winkel twee repen gehaald: Twix en Ferrero.

De Twix viel me eerst tegen maar had in m’n laatste hap pas karamel en dat was goed te doen! De Ferrero vond ik toppie maar ik eet liever gewoon de originele (want :heart_eyes: Ferrero). Geldt misschien ook wel voor de Twix. Hahaha maar toch ben ik over beide wel te spreken dus no regrets.

Ik heb KitKat en twix

Allebei geopend maar van allebei 2 stukjes op tot nu toe denk ik?

1 like

Ik heb er drie gekocht (alleen niet de Toblerone, want denk dat die op de normale nougat van Tony’s lijkt).

Ik heb ze alledrie gewoon geopend en twee gaan richting op nu. Bij mij op 1 staat de Ferrero rocher, daar heb ik nog maar 2 blokjes van (sinds vrijdagmiddag) maar ik houd echt heel erg van romige chocola en hier zit dus hazelnootpasta in waardoor ie romiger is.
Op 2 de KitKat, gewoon lekker
Op 3 de Twix, maar ik ben niet zo van de koek in chocola.

1 like

Hebben jullie die Valentijnsreep van Tony al gespot? Ik vond die vorig jaar echt overheerlijk en heb toen nog stad en land afgezocht om nog een reep in te slaan na valentijn.(wel gelukt overigens)

Van de Aldi , aanbiedingsprijs weet ik niet meer, origineel 2,59

Zou gevuld zijn met slagroom en karamel, maar smaakt een beetje naar een vette schuim/macaron vulling. Viel erg tegen

1 like

Nee ik was ook al aan het zoeken, dat is idd echt de allerlekkerste ooit. Ga lekker veel inslaan als die er is

1 like

Bij de Nettorama in Den Bosch bij de kassa in een mand, wel met op = op bordje er bij

1 like

Je kan 'm wel al online bestellen bij Tony’s zelf

2 likes

dit is echt elk jaar weer mn zwakke plek tijdens pasen. Ik inhaleer die dingen en ben daarna zo misselijk, maar dan inhaleer ik er gewoon meer

5 likes

Okee ik was net bij de Lidl, heb even getwijfeld of ik meerdere zakjes van die cookie dough dingen mee moest nemen, maar het uiteindelijk bij één zakje gehouden. Nou, dat zakje heb ik dus net in 20 minuten weg zitten kanen. Ben wel een beetje misselijk nu. Maar morgen toch maar weer naar de Lidl, nog wat zakjes inslaan :grimacing:

Oja en ook de dumplings gescoord, in de smaken kip/groente en korean bbq. Morgen als lunch uitproberen (:

Edit: @Kurisu @Mexi ik heb dus een aantal jaar geleden bij de Aldi na Pasen een enorme hoeveelheid van die lepeleieren ingeslagen.

Zulke zegmaar. Ze waren toen maar 75 cent ofzo? Dus ik ging echt los. Maar op een gegeven moment kwamen die dingen me zo de neus uit dat ik het laatste deel maar weggeflikkerd heb :sweat_smile: Dus wijze les voor mezelf: nooit meer > 12 (ja echt) verpakkingen van iets inslaan.

3 likes

Bij de Hanos heb ik er net twee meegenomen, vorig jaar niet gehad.

1 like

Die eitjes zijn echt mijn favoriet :heart_eyes: Ook een beetje jeugdsentiment want vroeger kreeg ik die met witte chocolade altijd met pasen.
Vorig jaar ook iets van 5 doosjes met die Oreo gekocht.

1 like

Nieuw bij de Jumbo:

3 likes

Ik heb die Tony’s paaseditie met amandelspijs gevonden. Ga ik voorlopig nog niet proeven want ik heb nog 50 kilo Lidl chocola in huis maar toch fijn dat ik het in huis heb :joy:

2 likes

Die chocolade ganache vraagt erom om leeg gelepeld te worden, gewoon an sich

7 likes

Dat dacht ik dus ook… :joy:

1 like

Stond bij mij al sinds de herfst in de Jumbo maar wil nog steeds graag die ganache proberen🙈

1 like

Ik vond de botercreme geen succes. Niet romig maar eerder dikkig chemisch en plakkerig

Omdat de stokbroden op waren maar uit boosheid vierkante roze donuts gekocht.
De vorm is meer bijzonder dan de smaak. De volgende keer maar in bananenvorm dan maar?

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: /10

8 likes