Nou helemaal niet extreem duur hoor, het was meer het ‘idee’ dat ik hersenloos een paar van die zakken in m’n karretje flikkerde en bij de kassa uit m’n droom wakker werd. Voor dat bedrag koop ik normaal voor een aantal dagen avondeten en nu heb ik het puur uit verleiding aan snoep uitgegeven.
Niet erg, want ik vind het lekker en doe er wel n tijdje mee, maar toch.
Oh en om antwoord te geven haha, 2 euro per zakje volgens mij!
Haha, wilde dat al zeggen (je toevoeging).
Als ik er 1tje eet krijg ik automatisch wel meteen een soort craving om er vanille ijs bij te willen eten wat ik nooit in huis heb, het lijkt echt precies op de cookie dough in B&J.
Welke winkel is dit?
zo te zien Jumbo
Echt fijn een vegan pizza zonder die plakkerige nepkaas, ben heel benieuwd
Jumbo!
Me: probeert m’n diepvries leeg te eten
Jumbo: MOOI plek voor meer
Geen idee of ze daadwerkelijk nieuw zijn, maaar deze zijn echt onwijs lekker! De vulling vind ik ergens een beetje lijken op marsepein, maar dan romig en wat zachter. Dikke 8!
De cookie dough chocolade dingen waren bij mijn lidl vandaag al afgeprijsd, maar de pretzels nog niet
Anyways, ik heb van beide twee zakjes meegenomen.
Volgens mij waren deze er vorig jaar niet, maar wow dit klinkt zo lekker
kut ik heb deze tot nu toe weten te weerstaan maar door deze review verlang ik nog meerrrr lijken me zo lekker
Oh wow, deze zijn the dream. Sowieso alles met speculoos
Tony’s ranking wat mij betreft:
1 KitKat
2 Twix
3 Ferrero
Heb dus nog de Toblerone te gaan
Heeft iemand de crème brûlée eitjes van de jumbo al geprobeerd?? Die lijken me ook echt vet lekker
Ik had de cookie dough chocolaatjes getipt aan mijn man en die komt net terug van de Lidl met een hele berg Mcennedy-snacks. I’ve created a monster
Ristorante vegetale Rosso is ook zonder vegan kaas maar wel vegan
Ja en ik koop ze niet weer iig.
Ik koop ze bij de jumbo, daar waren ze ook een tijdje niet, maar nu sinds een maand wel weer!
Ik was dus op zoek naar die kinder paaseieren in de ah xl vandaag, maar kon ze niet vinden . Wel de Tony chocolade gevonden