Misschien moet ik zo even kijken bij de Lidl of ze nog meer hebben. Moet toch naar de huisarts die er bijna naast zit, goed excuus hehe.
@Eyimfihlo heb de belvita koek net geproefd; vind m ook lekker! Wel die typische belvita ‘crunch’ erin, wat je herinnert aan een graankoekje, als je snapt wat ik bedoel. Maar lekkere hazelnoot vulling en prima tussendoortje.
Dat vind ik juist wel lekker! Bedankt
De reepjesvorm mogen ze er van mij wel inhouden trouwens, dit breekt echt chiller af en het eet ook fijner ofzo. Ze zijn wel lekker trouwens.
Jaaa zag het ben wel bang dat het on gebakken is en dus gelatine bevat, maar ga volgende week checken. Hoop dat de toffee vega is
Vind die met fruit sowieso altijd te zuur🙈
Oehh shortbread ik word echt teveel beïnvloed door dit topic. Kwam vorige week al thuis met 3 van die tony repen en net weer met dit…
Ik heb die Tony’s paasei/amandel geproefd maar zo karig weer. Proef eigenlijk alleen chocola met af en toe een klein stukje noot.
Ik snap niet waarom ze niet wat royaler worden met hun formules, meestal proef je amper wat er op de verpakking staat.
I’m here for it
Hoop dat het vega drop is
Ik kan er bijna niks over vinden maar kwam wel dit tegen
Dus vgm wel vega drop
Dat lijkt me nou echt ranzig haha.
Chocola en drop combi is echt hemels. Ik zou het eens proberen
Al weet ik niet of die van Venco lekker is
Ik ben al kilo’s aangekomen door dit topic dus ik skip een keertje denk ik haha.
Mij lijkt het dus ook een heel vieze combi, maar ben ook wel heel nieuwsgierig! Hoe eet je dat normaal dan, gewoon een dropje en een blokje chocolade tegelijk in je mond? haha? Is dit een rare vraag?
Haha nee gewoon in een chocoladereep. Marabou bijvoorbeeld, maar in Nederland nog nooit gevonden
Tony’s had wel ooit een lekkere
Of wel dropjes en bijv paaseitjes combineren is echt goed te doen