Is gewoon zout en zoet
Heb nog elke dag spijt dat ik met die Tony’s dropreep geen duizend heb ingeslagen. Die was zo lekker.
Ben benieuwd naar die ballen van Venco!
Ik vind drop sowieso niet te doen. Vind het een hele rare passie
Heb ook een hekel als mensen venkel of anijs toevoegen in hun avondeten, of nouja als ik het dan toevallig ook moet eten bedoel ik.
Ja chill, ik heb er ook een paar ingeslagen. Soms liggen deze pakjes ineens in een supermarkt
Zelfs al is drop niet je favoriet: de combi met chocolade is echt top! Welke smaken zijn het allemaal? Kan het niet goed lezen op de foto.
Omg de hele magie van Oostenrijkse pakjes meenemen is nu wel weg.
Ik had trouwens gisteren die nieuwe puur espresso karamel eitjes van AH. Meh, zou ze zeker niet opnieuw kopen. Proefde geen espresso en geen karamel. Niet vies, maar ook niet lekker.
Ik heb ook al ingeslagen. Mijn tip is wel om het beslag even te laten staan dan zijn de rozijnen niet zo hard.
Toch nog een beetje wintersport gevoel dit jaar.
Kijk dit zijn de echte pro tips
Voor de mensen die drop en choco lekker vinden. De Bijenkorf heeft choco repen met Jack Daniëls erin. Dat vind ik naar drop smaken (de witte verpakking).
Dit ziet er precies uit als wat ze in Denemarken hebben, ik dacht ook dat het goor zou zijn maar het is super lekker!
Ja in Zweden ook! In van die snoep schepbakken zoals hier bij de Kruidvat. Heb me daar helemaal misselijk aan gegeten <3
@Karl_Lagerfeld
Misschien kan je ze eruit zeven en even wellen in kokend water Dat doe ik altijd met rozijnen voor appeltaart/appelflappen. Misschien meer werk maar ik denk dat ze dan wel lekkerder zijn.
Ik ga morgen gelijk op onderzoek uit hierna. Sinds IJsland snak ik hier zo erg naar. Hopelijk is de smaak goed.
Wat moet je hier zelf nog aan toevoegen?
Melk!
Of haver, kokos,rijst, soja melk
Oooh super chill! Ga het dit weekend direct maken als ik het in de supermarkt kan vinden
Vraag me niet waarom, maar ik las senseo eitjes😅 ik denk al gaan we Senseo nieuw leven in blazen🙈