Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

De structuur is heel anders en in marsepein word veel meer suiker gebruikt dan in spijs. In principe is het allebei amandel + suiker maar in spijs zit ook ei vaak, en in marsepein vaak alleen eiwit of helemaal geen ei

Wel allebei heel lekker en love marsepein ook

1 like

En de structuur is heel anders. Goeie spijs is smeuig en luchtig, marsepein is 1 compacte klomp.

1 like

Ik vind het zo jammer dat dit pure chocolade is. Hij zou met melkchocolade gemaakt moeten worden

7 likes

In duitsland heb je deze ook met melk :ok_hand:t3::+1:t3: Is van het merk niederegger

Ganz geil

9 likes

In de Jumbo uiteindelijk in 038! Maar verder dus een ook nergens gespot.

1 like

Ik vind dat ook maar aan de andere kant denk ik dat je de chocola dan niet eens proeft omdat de marsepein overheersend is.

Dankje! Gaat op het lijstje voor de eerstvolgende keer dat we weer naar Duitsland mogen :grinning_face_with_smiling_eyes:

@Hejira hmmmm, ja dat is waar… Zou ik ook niet erg vinden denk ik haha. Vind het pure te bitter ofzo erbij

1 like

12 likes

4 likes

Nog niet geproefd, maar ik wil het!

13 likes

Hahaha waarom is die red velvet zo klein
Zou zo grappig zijn als dit op schaal was :joy:

5 likes

Oeh vooral die lekkerbek ziet er wel goed uit!

:heart_eyes:

Ohhh wow ja ik ook!

Ooooo kibbeling :heart_eyes: :heart_eyes: Het lijken meer op nuggets maar als de kruiden goed zijn en de textuur een beetje oke vind ik het best

Geen idee haha! Zo staat het in de AH app. :sweat_smile:

1 like

Omdat de leverancier z’n spullen niet goed aangeleverd heeft! (Tenminste, zo werkte het 5 jaar geleden haha. De leverancier moet zelf een foto van het product aanleveren).

1 like

Volgens mij laat ah nu zelf de foto’s maken! (Tenminste bij vers)

Ja scheelde het niet of het een huismerk of merkproduct was? Of misschien is alles anders nu hahaha

Voordat ik de tekst las bij die onderste dacht ik dat het een verpakking Babybel was, zo klein.

1 like