Ohh dit herken ik helemaal niet! Ziet er maf uit zeg haha
Dit ken ik ook niet🙈 jammer haha ik had het graag willen proberen😋
Wow wat een flashback is dit zeg!
Omdat het hier zoveel over Tony chocola ging, ze zijn vanaf maandag bij de AH (die nieuwe weet ik niet, wel de andere varianten) in de bonus!
Alle seizoen smaken helaas niet, maar wel de vaste smaken! Niet de sweet solutions of paas/valentijn edities dus
Er is een valentijn editie? Oke die ga ik halen!
De amandelversie stond hier ineens in de supermarkt, dus het leek me wel leuk om hem te proberen. Ik drink normaal alleen zwarte koffie. Als ik ergens koffie haal soms wel iets met havermelk of sojamelk (amandelmelk vind ik eigenlijk niet zo lekker dus ik had misschien iets beter moeten nadenken)
Maar ewww, het is echt NIET lekker. Heel waterig en het smaakt ook een beetje naar play doh of zo?
Ik dacht ook dat je meestal bij zo’n dolce gusto variatie met melk twee aparte cupjes hebt (voor melk+koffie), maar dit is dus maar 1 cupje. Ik had nog nooit een andere vegan variant gezien dus ik had het nog nooit geprobeerd.
En ik zie net op de verpakking staan dat het oploskoffie is? Misschien dat dat er iets mee te maken heeft, normaal zit er wel gewoon gemalen koffie in zo’n cupje.
Het was wel relatief goedkoop, iets van 2,79 voor 12 kopjes. Normaal is gewone zwarte koffie van het huismerk al 3.29, maar misschien is dat omdat DIT GEEN ECHTE KOFFIE IS.
Echt een enorme miskoop Ik hoop dat ik ooit iemand op bezoek krijg die het wel lekker vindt zodat ik die 11 koppen kan laten drinken
Ja jammer, als ik had kunnen kiezen had ik zeker de haver meegenomen ipv amandel maar die ga ik nu ook niet meer proberen, ik denk niet dat die wel lekker is.
Zo stom!
Die is echt zo lekker! Ik heb hem gevonden. Of nou ja ik had in mijn omgeving iedereen de opdracht gegeven om naar deze chocoladereep voor me uit en kijken. En hij is nog net zo lekker als vorig jaar! Halen dus
Mijn weekendsnacks waren zwaar beïnvloed door dit topic <3
Deze zijn echt lekker, 10/10. Alleen wel een klein zakje, en niet persé lekkerder dan normale kinder bueno. Ze hebben me vooral doen beseffen hoe lekker de orginele kinder bueno eigenlijk is en dat ik die volgende keer gewoon moet kopen.
7,5/10 Heel zoet, wel lekker. Ik had de vulling wat zachter verwacht, hij is best “vast”. Lekker genoeg om op te eten, maar ik zou het niet nog een keer willen. Het doet me denken aan een reep van de Lidl:
Deze
8,5/10 Deze zou ik wel opnieuw kopen. Er zitten echt zachte stukjes spijs in. Die hadden van mij wel groter gemogen. Maar dat maakt hem wel verslavend, want je wilt steeds nog een stukje spijs te pakken krijgen.
Eigenlijk hebben we gewoon een reep met spijs vulling nodig. Gewoon spijs en dan dikke laag chocolade eromheen
Sowieso is spijs underrated.
Waar heb jij de reep gevonden? Ik kan deze echt nergens vinden, maar mss kijk ik wel in de verkeerde winkels.
Boeh, Tony’s sweet solutions hier overal uitverkocht Net nu ik verslaafd was geraakt aan die Twix en KitKat versies. Had meer moeten kopen.
Nu wil ik dit
Moet ook best makkelijk te maken zijn eigenlijk. Gewoon spijs maken (of kopen), dopen in gesmolten chocolade en dan laten uitharden.
Ja hier dacht ik net ook al aan! Ik vraag me alleen af hoe lang het houdbaar is, maar tbf, ik eet dat toch binnen een dag op
Nee Nee Nee, dit is geen vergelijking, don’t make me preach
Marsepein =/= spijs though
O echt? Dacht dat dat gewoon hetzelfde was.