@Bunnyslippers ik weet niet of je de Valentijnsreep al gevonden hebt, maar de Coop had hem ook al. Vorig jaar heb ik ook van deze repen gebonden bij de wereldwinkel. Is nu misschien wat lastiger, maar wie weet bezorgen ze wel?
Ik heb hem vandaag gevonden in een Albert Heijn! Zag trouwens ook dat je ‘m voor 50 cent meer dan in de winkel online kan kopen bij de Bij zonder verzendkosten. Ook een tip voor mensen die de reep willen maar niet kunnen vinden.
Krijg bijna fomo van al die nieuwe vega(n) producten en alle chocolade die ik nu wil proberen.
Deze bestaan toch al best lang? De Toblerone versie hiervan is zo lekker
Aha, niet eerder gezien. Stond ook geen Toblerone helaas. Alleen deze.
misschien per week 8… ik weet dat er dan een grote wijziging komt in de vers schappen
Ooo de suspense
Ik vind soms wel jammer dat er steeds meer wordt gepost zonder een review erbij (of iets later een review). Complete reclamefolders en pagina’s worden geupload enz zonder een eigen mening. Ik vond juist altijd zo leuk om te zien dat iemand echt iets heeft ontdekt in de supermarkt ofzo tijdens boodschappen doen en het dan meeneemt en laat weten of het iets is maar dat zie ik steeds minder.
Het lijkt soms bijna een wedstrijdje nu ofzo.
Ik hoop dat er in maart met week zonder vlees ook allemaal nieuwe vega(n) dingen komen
Ik mis soms ook de reviews trouwens, nu bij die vega kibbeling/lekkerbek ben ik echt benieuwd hoe die smaakt. Maar die zal nog niet overal te krijgen zijn denk ik
Ik heb deze net gehaald en been echt heel sad dat ik nog een pot kwark open heb staan die ik eerst op wil eten ;-;
Hij was wel tyfus duur trouwens maar goed yolo
Heb deze net meegenomen. Ik vind ze heel lekker! Helemaal niet droog. Mis alleen de frambozenvullig, maar misschien had ik net de verkeerde muffin, waar niet zoveel in zat. Cheesecake stukjes zijn lekker. Niet een hele bijzonder muffin, maar toch wel een 7/10
Wilde ook graag de blueberry, die lijkt mij het lekkerst, maar was uitverkocht of nog niet leverbaar
Deze is lekker! Zuur maar met een hele lichte salted caramel smaak. Edit: niet saus maar smaak. Niet chemisch zoals sommige met een smaakje kunnen zijn. Vind hem wel duur, bijna 3 euro dacht ik.
Ik hoop dat ie des te beter smaakt fijn dat j m hebt gevonden!
Bedankt haha ik houd niet zo van dat zurige heb je met kwark en yoghurt natuurlijk snel, maar dan weet ik dat ik het niet hoef te proberen
Haha niet mega zuur maar precies goed zuur. Het is geen zoete kwark iig.
Ik vind de textuur van kwark wel fijn, maar dat zurige vind ik niet lekker😅
Bij de AH!