Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik word hier zo blij van, lijkt me allemaal echt vet lekker!

Ik zag hierboven dat het spontaan iets meenemen en er een review over schrijven gemist werd, dus wellicht niet nieuw maar ik zag deze opeens liggen en ik vind ze wel lekker! Leuke variatie op een normale rijstwafel met pure chocolade zo met de zure stukjes framboos.

13 likes

Oh dit lijkt me echt super lekker

1 like

Ik zag deze nieuwe producten op de website van Lidl, maar kon ze gisteren in de winkel nog niet vinden (alleen de bio hüttenkäse zag ik liggen)

5 likes

Oeh ben benieuwd naar de vegetarische filet americain!

Omg als deze in het vaste assortiment komen ben ik zo blij. Die kwark en yoghurt vond ik evht fantastisch

Hopelijk wel dan, al is het wel jammer dat er geen chocolade en karamelsmaak bij zit!

2 likes

Ja ik vind nieuwe producten leuk, maar met review erbij wel nog fijner. Dan weet je tenminste of het ook de moeite is om te kopen. Zeker bij de vega(n) producten vind ik er nog weleens miskleunen tussen zitten en zijn vaak nog best prijzig, dus lees dan graag eerst reviews.

1 like

Is dit nieuw?

2 likes

Jaaa! Ze hebben veel nieuwe productlijnen, ook qua rijst en couscous. Deze week ook een nieuwe Mexicaanse lijn met chipotles in adobo, refried black beans etc. Moet het nog proberen, maar ik ben echt fan van die van La Morena dus benieuwd hoe deze zijn.

4 likes

Oh die yoghurtjes en kwartjes zijn zoooo lekker. Vooral de vanille. Hoop echt dat dit een vast assortiment wordt

1 like

ohja lekker doe mij maar een kwartje

7 likes

Is dit nieuw? Heb dit nog nooit bij “mijn” supermarkt gezien maar was vandaag toevallig bij een andere en die hadden een heel rek vol. Nu al spijt dat ik geen 2 potten heb gepakt. Op geroosterd brood is dit echt top. Was bang dat het chemisch zou smaken maar dat is eigenlijk helemaal niet het geval. Smaak heeft soms een beetje weg van bananensoezen, maar soms ook van pina colada als je net een stukje met meer kokos hebt.

8 likes

ARGHHH waarom ligt de Albert Heijn site (en app) er altijd uit

3 likes

Volgens mij vorig jaar oid uitgekomen? Ik weet nog dat veel mensen het vies vonden haha

1 like

Oh haha weer onder een steen geleefd dus.
Vies kan ik het echt niet noemen. Het is alleen natuurlijk geen echte duo penotti. Maargoed, misschien heb ik wel een rare smaak dan haha

1 like

Ieder z’n ding toch? Ik zou deze graag proberen maar denk dat ik 'm niet lekker vind haha, en dan heb ik zo’n grote pot :frowning:

Het banaan gedeelte klinkt wel lekker.

En jeej meer reviews. :heart: Leuk leuk

Heel lekker! Vet goede drop/chocolade balans en een coating van salmiak. 8/10 Would buy it again!

35 likes

Oh my god, FINALLY, mijn lievelingsdrop uit Denemarken is te koop. Ik mis alleen de gigazoute salmiakversie nog steeds.

1 like