Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Heb je toevallig een plaatje?
Ik heb het idee dat ik precies ergens woon waar ze net de verkeerde selectie hebben in de winkel :sweat_smile:
@Lort ik bedoel denk ik inderdaad de light!

1 like

Het is deze zak! Die light heb ik ook wel eens gehad, maar deze zijn echt veel lekkerder.

5 likes

Oehh thanks! Kom eigenlijk nooit bij lidl maar ga dit weekend eens kijken.

1 like

Haha door deze foto lijkt het alsof je toevallig ook net op de bank zo’n zak aan het opeten was!
Bedankt, ik ga dan binnenkort weer eens naar de lidl. Ik vind het zo’n rare selectie van producten bij de winkels hier, precies alle dingen die ik graag eet hebben ze niet in het assortiment. Die groene zak oven baked van Lays vind ik ook lekker maar die is gewoon nergens te koop hier? En dan buiten de stad wel.

Haha nee de zak had ik gisteren aangebroken, maar ik had hem nu weer even uitgevouwen zodat je hem beter kon zien. En achter mijn rug (op de foto) is de voorraadkast, maar daar moet ik nog steeds een lamp in ophangen, dus dan maar even zo :grinning_face_with_smiling_eyes: Alhoewel ik nu best het restant van die chips zou lusten.

2 likes

Wow, dit was een van mijn lievelingstopics maar ik was het blijkbaar helemaal vergeten dus nu ga ik lekker door zo’n 2000 nieuwe berichten scrollen :heart_eyes:

5 likes

Ohhhh haha ik had ook echt een scherpe wasabi smaak verwacht maar ik zie dat ‘Sweet’ ook nu pas dat jij het zegt! :joy:

2 likes

Voor wie de nieuw snacks van Mora toch nog willen proberen😊
Vanaf zondag trouwens

1 like

Ijs is dus al in de winkels🙈

18 likes

Met de aanbieding deze week van de AH wilde ik deze toch een keertje uitproberen. Is normaal erg duur.

Ik hoopte op een soort mojito ranja. De geur is direct heel erg mojito achtig, gaf me hoge verwachten.
Eerst uitgeprobeerd met Spa rood, smaak verdween geheel door de bubbels, nog meer siroop ingegooid, nog steeds erg licht van smaak. Vandaag geprobeerd met plat water, had ruim siroop gebruikt. Nog steeds vrij weinig smaak. Heb er extra veel siroop ingegooid en weinig water. Toen kwam de smaak in de buurt van mojito. Als ik citroen of limoen ranja zie staan wil ik ook lekker dat zuurtje. Zelfs nog de siroop los geproefd :’). Voor een echte mojito zou je denk ik een verhouding van 50/50 moeten nemen. Dan gaat zo’n flesje van 500 ml er wel snel doorheen en dan is 3,50 ook wel erg duur. Ik ga m morgen uitproberen met licht bruisend water.
TLDR: erg duur, vrij weinig smaak, met veel siroop wel lekker mojito achtig drankje, zou het niet zo snel op nieuw kopen.

Edit: ik zie nu ook staan dat t gaat om subtiele smaak. Misschien is dat gewoon niet aan mij besteed.

Morgen hopelijk een positievere review van de toblerone lava cakejes die ik tegen kwam bij de AH.

1 like

YES see u soon apenkoppen ijs

7 likes

Zijn dit eigenlijk limited editions of vast in het assortiment?

1 like

Dat durf ik niet te zeggen🙈

2 likes

Van wat ik op Linkedin voorbij zag komen gewoon vast assortiment

2 likes

Heeft Linkedin hier een pagina voor? :see_no_evil:

Haha meen je, dat is wel erg grappig. Gek hoe je dus onbewust associaties legt!

@Plantengekkie ik ben het met je review eens! Ik vond de ranja echt tegenvallen. Had echt iets baanbrekends verwacht, maar vond het gewoon zure limonade met een mint smaakje. En dan niet op de juiste manier zuur want het is idd geen mojito smaak. Ik heb dan liever gewoon citroen ranja van kar van cevitan of van Hooghoudt. Dat is echt veel lekkerder dan een vaag drankje dat niet eens in de buurt komt van een mojito. Vond het echt een deceptie.

3 likes

Jaa de citroen limonade van karvan cevitan heb ik ook gekocht. Die is echt veel beter! Vind t ook wel grappig in combinatie met je naam.

2 likes

Ik noemde hier laatst dat het echt top zou zijn als er gekruide aardappelschijfjes zouden zijn die smaken naar Lays paprika. Nu heb ik ze gevonden :heart_eyes::heart_eyes: maar ze gaan ook uit het assortiment :sob:

4 likes

Nieuwe friko’s! Ben benieuwd, zelf niet per se een liefhebber maar een frikandel speciaal wil ik hiermee wel proberen

6 likes

Vegan ‘feta’ blokjes! Heb de groene variant meegenomen. Ben benieuwd. Weet niet of deze al langer in de winkel liggen? Voor mij nieuw in ieder geval.

6 likes