Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Marmite chips :drooling_face::sob:

1 like

Picnic heeft ook de pickles, zit altijd vast in onze bestelling :grin:

1 like

De Lidl heeft wel sour cream and chives of onion chips en die vind ik tot nu toe het meest in de buurt komen van de lievelings mintgroene zak van lays!

5 likes

Dat is sour cream & onion! Die is idd wel lekker, maar cream & chives is beter. Daar heb je in de ochtend ook minder last van (krijg altijd zo’n droge stinkmond van ui-chips)

2 likes

Ooh thanks voor de tip! Ook een sour cream & chives liefhebber hier. Ik snap ook echt niet waarom dit nergens meer wordt gekocht. Was nog wel een tijd in Engeland verkrijgbaar nadat het hier uit de schappen was maar nu volgens mij ook niet meer.

1 like

Een tijdje geleden had lidl wel popcorn in deze smaak, tijdelijk. Ik hoop echt dat die nog eens komt

Hehehe same, maar is het helemaal waard :grimacing:

1 like

Las jouw post te laat, sour cream and onion smaakt wel echt anders vind ik! Maar ga ‘m toch proberen :grin:

Hema had een lange tijd sour cream and onion popcorn! Zie het nu alleen niet meer op de website… Ik werd er zelf best snel misselijk van maar had wel goede smaak vond ik.

2 likes

Ik heb laatst deze uitgeprobeerd. Voor mij wel nieuw maar beide liggen volgens mij al een tijdje in de supermarkt.

De Lays strong deed mij echt aan KFC hot wings denken haha hij is wel pittig! (Vind hem pittiger dan de jalapeno&cheese variant terwijl die ‘extra hot’ zou moeten zijn) maar ik eet mijn chips het liefst met yoghurt dus dan smaakt hij sowieso wat minder heet. Wel lekker!

Deze deed mij qua smaak echt aan sushi denken! Gember proefde ik er niet echt in terug. De wasabi wel maar dan zonder die scherpe smaak ervan. Vond hem wel lekker maar zou hem niet nog een keer kopen.

3 likes

Vond die tweede echt een tegenvaller. ook helemaal niet scherp ofzo.

Edit: oh wat stom. Zie nu pas dat het een Sweet versie is. Jeetje. Geen wonder dat ik hem toen niet echt lekker vind want ik dacht dat het scherp moest zijn. Nouja blijft saaie chips

2 likes

De nieuwe chili cheese nuggets van mora vond ik uit de airfryer echt heel lekker

Ja die heb ik ook wel eens, dat is sour cream and onion en die is inderdaad wel lekker (bij gebrek aan beter haha)
Maar dat is ook geen echte chips toch? Als in, dunne schijfjes aardappel. Die zijn een beetje rechthoekig en golvend en zit een beetje tussen chips en zoutjes in.
Maar wel lekker idd.

Lidl heeft ze ook als echte chips! Dat zijn tot nu toe mijn favo Lidl chips, alhoewel de Snuggles (neppe Bugles) het hier ook goed doen.

1 like

Inderdaad wat @George zegt! Het is wel de normale niet ribbel chips!

1 like

Ik heb deze vorige week nog gekocht bij Lidl!

1 like

Je hebt de Light variant en degene die @George noemt. Die light lijkt een beetje op lays oven baked.

1 like

Alle mensen die ook zo van sour cream & chives houden, KOOP DIT!!! Te koop bij de Albert Heijn, is me nooit opgevallen tot iemand het meenam naar werk en nu wil ik nooit meer wat anders.

image

14 likes

De lidl heeft ook ribbel cheese&onion

2 likes

Ja omg dit is lekker! Zit super veel smaak aan

2 likes

Jaaa die zijn m’n favoriet! En van de Jumbo het huismerk sour cream & onion ribbelchips! :heart_eyes:

1 like