Oooo ik heb crunchy toegevoegd aan mijn AH bestelling. Ik kan het nog voor 12 uur aanpassen.
Edit: naah is tijdelijk uitverkocht.
Oooo ik heb crunchy toegevoegd aan mijn AH bestelling. Ik kan het nog voor 12 uur aanpassen.
Edit: naah is tijdelijk uitverkocht.
Zoals beloofd een review van de toblerone lava cakejes die ik afgelopen week tegen kwam in de AH.
Jaaa ik had de mexicaanse versie hiervan. Was echt heel lekker. Ik denk mijn favo kip-vervanger tot nu toe!
Oeh ja ben heel benieuwd hiernaar. Waar heb je deze gekocht? Heb ze bij Ah nog niet kunnen vinden.
Het gebrek aan lava binnenkant kan denk ik ook wel liggen aan de temperatuur waarop je ze hebt gebakken, verse lava taartjes bakken we op mijn werk op 180 graden. Dus mocht je ze een volgende keer weer proberen zou ik de oven iets minder heet zetten!
Ik heb een andere review gevonden die ze opgewarmd heeft zoals de instructie waarbij ook geen lava binnenkant te vinden was. Helaas. Maar misschien wel een tip idd dat de oven niet perse nodig is zo hoog en lang (ik had de instructies van een andere lava cakeje van de ah aangehouden).
Ah jammer! Dan zal een koudere oven ook niet veel meer uithalen inderdaad.
Bij de Ah, maar wel een XL!
Ahh ja ik eet ze met tonijn of Johma tonijnsalade, zoo lekker
Geen supermarkt, maar wilde deze toch ff delen… Zag ze bij de Kruidvat:
Ja wtf ben daar ook echt kwaad over, waarom zou je iets dat perfect was zo gaan verpesten!?!
Dit is echt precies een product waarbij ik me niet kan voorstellen dat er ook maar iemand heel enthousiast van wordt?
Ik bedoel, love quiche, maar gesneden hapklaar alles?
Ik at deze altijd maar nu ze ze hebben vernieuwd zijn ze niet meer te vreten. Jammer
En het ziet eruit alsof ermee gevoetbald is. Ik snijd wel zelf. Lastig natuurlijk, maar het zal wel lukken.
Ik ben laatst ook zo genaaid door die speculaas donuts. De structuur is vaag, zit amper smaak aan en ze zijn niet gevuld zoals de verpakking zei.
Wat @Victoria zegt dus.
Precies heb er bewust niks bijgezet, maar we kunnen volgens mij tegenwoordig niks zelf meer. Zo zag ik ook De belegkit: plakje ham, plakje kaas plasticje klaaar.
Ja dit snap ik nog:
Broodje ham mei ei maar 1 zo’n zielig vliesje ei in een grote plak ham… wat voegt dat ook toe?