Heeeel lekker, veel stukjes pecan en blondie en dan nog die zoute karamel
Heb alle nieuwe B&J dingen alleen nog maar bij newyork pizza gezien.
Dit is echt mijn lievelingssmaak geworden! Heerlijke crunchy pecannoten en veel karamel, jum!
Nieuwe ijs smaken verwacht ik maandag/dinsdag in de winkel, dan worden iig de schappen omgebouwd
thanks voor deze info, ik wacht hier met smart op
Smaakt het naar Twix?
Ik heb hem ook geprobeerd en ik vond het niet naar Twix smaken. Ik vond het echt romig smaken en de caramel smaak kwam ook echt goed naar voren. Heel lekker
(foto van de AH zelf)
De vegan zoete sparerib is best oké 6/10
Ik denk dat het product op de grill wel een 7/10 is. (Kon ik atm niet doen.)
Die is heerlijk! Een van mn favoriete B&J-smaken!
Jumbo heeft het ook, had bijna meegenomen maar er zit ook iets in wat ik niet lekker vind dus dacht ik laat maar haha.
Volgens mij zijn deze ook vrij nieuw (althans, vegan sinds korte tijd). Hiervoor al wel in andere varianten vegan, maar volgens mij nog niet de originele drop fruit versie.
Net gevonden bij de Jumbo (in de aanbieding!). Smaken niet meeega erg naar kaas, zoals bij chipito’s en hamka’s bijvoorbeeld wel het geval is, maar zijn wel heel lekker! Gewoon pomberen met een lichte kaassmaak, ga ze zeker nog eens kopen.
Ik heb deze paar jaar terug in Duitsland gekocht en vond ze niet zo. Meer mueslireep dan lekkere dikke chocolade candybar.
O, ze lagen hier bij een snoepwinkel. Ze niet meegenomen (vond het nog vrij duur om te testen), misschien maar goed ook dan
Ik vind die speculoos donut wel heel lekker + ze zijn Vegan!!
Mango is ook lekker!
Eens met @Bunnyslippers, ik had ze vorig jaar ook uit Duitsland. Ik vind ze niet bijzonder. Niet vies (het blijft tenslotte chocolade) maar gewone Lion is lekkerder.