Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Die avocado hummus bestaat al best lang en vind ik echt lekker! Ik had nu die met zoetenpepers en die was ook erg lekker

2 likes

Weet je toevallig of deze Vegan zijn ?

2 likes

Ik zag ze vandaag ook eindelijk maar omg zo duur, €5 voor zo’n zakje, heb ze daarom toch maar niet meegenomen.

Ze zijn 4 euro zag ik net in de Ah app! Nog steeds aardig aan de prijs

3 likes

Is dat ijs van Katja nu alweer verdwenen? Wilde vanochtend het biggetjes ijs meenemen, maar het was weg.

Bij mijn appie waren ze echt €4,99??

Vanaf as dinsdag zie ik!

@Foooood zat er weinig in?

Ik ga het kopen hehe

2 likes

Ohhh beter, dan ga ik ze dan proberen!

2 likes

Ik zag dit omg.

8 likes

Misschien dat het op was? Ik heb het afgelopen zaterdag nog gezien

2 likes

Heb het yoghurtgums ijs van katja geprobeerd! Echt lekker, denk wel 8.5/10

13 likes

25 likes

Wat is deze ijs revolutie de laatste tijd? :scream:

4 likes

Die zijn al ergens gerievewed en ze waren lekker!!

2 likes

Was wel een flinke portie nog maar ik eet gewoon te veel :joy:

4 likes

Haha lekker toch
Off-topic: zie nu dat jouw profielnaam licht grijs is - wist niet dat de kleur ook aangepast kon worden!

Volgens mij is dat bij nieuwe leden?

1 like

Ik heb deze geprobeerd, ik geef het 8/10. Dikke yoghurt met goede vanille smaak, de saus geeft wel een extra ‘sterke’ smaak maar niet in de negatieve zin. Wel idd hele gekke hoeveelheid?

9 likes

Ik was een maand in het buitenland aan het werk, en ik heb een lijstje bijgehouden met dit topic :rofl: en vanwege thuisquarantaine mijn arme moeder hiermee naar de winkel gestuurd :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Omg echt mijn droom dit

Hier is het alleen te verkrijgen bij Domino’s pizza maar ik ben al bij 6 verschillende vestigingen geweest en ze hebben het allemaal niet :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes