Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Screenshot_20210320-174723_Samsung Internet

Deze waren wel lekker! Wel Brownie smaak al mis ik dan net wel het smeuïge, cakeachtige

385617011_0_640x640

Deze vond ik niet lekker beetje zurig zoetig… weinig vulling en wat muf

20210329_110649

Lekkere foto :stuck_out_tongue_winking_eye: maar de “Pizzies” van Wagner(2,99) qua smaak prima…wel karig belegd vind ik… ze hadden iets vergelijkbaars hiervoor, kom niet meer op de naam​:thinking:

Wilde de nachos ook proberen maar ontploft in de airfryer dus voor de herkansing🙈

Nou ik heb het biggetjesijs gevonden bij de Hoogvliet, ga hem vanavond proberen. Ben benieuwd :smiley:

5 likes

Weet iemand waar ik paaseitjes kan kopen van melkchocolade met een witte creme vulling erin? Hema had ze twee jaar geleden maar helaas zijn die niet meer teruggekomen :cry:

Is dat dezelfde vulling als zo’n Kinder reep? Want daar hebben ze ook paaseitjes van: https://www.ah.nl/producten/product/wi426642/kinder-chocolade-mini-eggs

Nee niet helemaal maar deze lijken me ook erg lekker! Helaas is bij onze AH al geen paaschocolade meer te vinden

Ik heb ook een paaseivraag: Welke winkel heeft nog paaseitjes met karamel (zonder zeezout)? Bij Lidl kan je ze alleen samen met een andere smaak kopen en die van Jumbo en Jamin vind ik niet zo lekker.

Die met discodip? Daar zat in ieder geval een crème-achtige vulling in. Zoiets heb je nu ook bij Jamin.

Bij kruidvat had je er een met praline en karamel, paars gestreepte eitjes zijn het

2 likes

Die zijn er dus uit, is nu een massief eitje met knetter geworden. Eeuwig zonde :scream:

Ja, dat bedoelde ik te vragen! Niet zo duidelijk misschien. Maar ze hebben bij Jamin dus ook een discodip paaseitje. Alleen zelf niet gegeten.

1 like

afbeelding

Ik had deze van de week meegenomen, want love chocolade-ijs. Alleen ik vind m een beetje saai eigenlijk, hoewel het op zich precies is wat erop staat haha. Wel lekker hoor maar gewoon niet bijzonder

1 like

afbeelding

Lekker!! Echt een paas/lente toetje. Lekker friszoet. Lang geleden dat ik echt licor 43 op heb, dus weet niet in hoeverre die lijkt. Maar voor zover ik me kan herinneren komt ie goed in de buurt. 8/10

1 like

Ooh is die nu echt? Ik meen me te herinneren dat dit ooit een 1 april grap was?

Klopt! Ze hebben hem echt uitgebracht

3 likes

Ik heb er gisteren een klacht over ingediend :laughing: Er zat een minibeetje core in en verder vooral veel saai chocolade ijs met af en toe een stukje chocolade. 5/10 zou ik hem geven

Ja ik vond eigenlijk die stukjes chocolade nog het lekkerst haha, maar dat zijn ook maar gewoon kleine stukjes chocola

1 like

Ik vond hem lekker maar veel te zoet om likeur 43 te zijn, dat heeft meer pit

3 likes

Ja is lekker maar komt echt totaal niet in de buurt van de smaak haha. Maar wel lekkere smaak

2 likes

afbeelding

Is deze nieuw?

10 likes

Jeetje bougie

4 likes