Als ze nou eens brood verkochten met echt groente erdoorheen gebakkenš
Ik vind sinaasappel en abrikoos in mijn brood dan weer niet zo fijn
Als ze nou eens brood verkochten met echt groente erdoorheen gebakkenš
Ik vind sinaasappel en abrikoos in mijn brood dan weer niet zo fijn
En wat te denken van de verpakking die tegen je praat? Die zelfgenoegzame blik van dat mannetje maakt me echt overdreven boos
ja he, alsof er al niet genoeg witte mannen zijn die ons vertellen dat we moeten chillen
@Eyimfihlo ik kan me herinneren dat albert heijn ooit iets van een 'groente stick" oid verkocht, wat basically een broodje met geroosterde groenten erin was ofzo. Was echt lekker. Of die groenten kaas broodjes van magioni, die mis ik ook ;-;
Jaa!! Ik kan vergelijkbaar nergens vindenā¦
No fairytales had die⦠maar ook niet meerā¦
En als ik het zelf probeer te maken vind ik de smaak toch niet zo lekkerš
Ik had niet goed gekeken en dit oorspronkelijk in het Lidl-topic gezet. Even verplaatst naar hier.
Vandaag voor het eerst deze gegeten. Lekker, maar had van mij een stuk pittiger gemogen.
Nee nog niet! Had nog vega beckers frikandellen liggen helaas (heeft mān vriend gedaan)
Als aanvulling ook een review van de nacho cheese bites van Mora. Ik vind ze echt onmiskenbaar naar een combinatie van maĆÆs en paprika smaken?! Wat opzich niet verkeerd is, maar niet wat ik verwachtte. Ze zijn niet vies, maar als ik 10 keer moest kiezen tussen de nacho cheese en de chili cheese bites, zou ik 10 keer de chili cheese kiezen. Over en sluiten
Ja, ik vind deze dus echt niks. Je proeft gewoon nul chili? Niet eens een mini beetje? Mild is zelfs nog teveel credit. Het is niet vies, maar ook niet een combinatie dat ik denk wow echt een goed bedachte nieuwe saus.
Precies.
Mijn man vond het lekker, en die kan niks pittigs hebben. Dat zegt alles.
We maken de fles gewoon leeg maar ik koop het niet opnieuw. Bikkelsaus vind ik dan lekkerder.
Het is oké⦠de smaak is goed maar vind het mondgevoel niet lekker. Legt een heel vettig laagje langs de binnenkant. Ga ze niet nogmaals kopen.
De naam zou ik trouwens tomponut of donouce maken.
Heb ook het Katja regenboog snoep gehaald, vind ik heel lekker! Lekkere winegumstructuur en lekkere smaakjes.
De magnums die Karl aanraadde van double caramel ofzo heb ik ooo meegenomen in de minivariant. Ook benieuwd naar! Review volgt van de week
Dit is echt een mega gemiste kant van AH
Heb de vega kibbeling van jumbo gehad, de textuur is zoooveel beter dan die van de ah. Het lijkt wel wat meer op kipnugget dan vis maar beter dan zoān rijstpapje
Maar vond ze verder niet heel bijzonder, er zat niet echt veel smaak aan
Als je de pint nog hebt, kun je even contact opnemen met de klantenservice over de missende blondies. Vaak zijn ze daar vrij coulant in!
Heeft iemand al Katja snoep ijs geprobeerd?! Ik zie net een reclame daarvan en mijn vriend en ik hebben het er al 5 minuten over. Heeft de potentie om mega lekker te zijn
Ben al meerdere supermarkten afgestruind, maar alleen de apekoppen tegengekomen en ik wil juist die andere twee. Heb zelfs al over biggetjesijs gedroomd. In mn droom bleek het te gaan om biggetjesyoghurt en dat verklaarde waarom ik het niet in het ijsschap kon vinden.
Haha, wat een fantastische droom
Ik ben team yoghurtgums en mān vriend team biggen.
We houden elkaar op de hoogte
Ja, yoghurtgumijs lijkt me ook hemels! Als iemand weet waar je het omgeving Den Haag/ Rijswijk kan scoren, let me know. Anders ga ik wel naar de Katja-fabriek