Staat het dan in t chipspad of bij t snoep? 
Bij mijn appie in de buurt van de Pringles.
Ja
Kikker in je bil 
Snap na alle tompouce innovaties niet dat er nog geen tompouce pasta is voor op brood
gewoon die bovenste roze laag 
I’d be into it

Ik heb een week geleden yoghurtsnoepjesijs in de Plus op fahrenheitstraat gekocht.
Helaas vond ik het zelf een beetje tegenvallen. Ik eet liever de snoepjes dan het ijs.
Ik vind deze ook wel interessant maar volgens mij vervangen ze de “Even…”-thee waarvan ik de “Even bijkomen”-variant echt heel lekker vond! Dus dat is jammer.
Ah, jammer!
De Cornetto Dragon (mini)
Heel lekker fris en fruitig ijs. Ik proef vooral de passievrucht. Aardbei- citroensaus past er goed bij alleen de smaak van citroen mist een beetje. Lekker knapperige cacao koekjes en hoorntje. 8/10.
Jammer dat de grote versie alleen los te koop is.
Is dit nieuw? Zit niet zo goed in de toetjes, maar volgens mij is deze er nog niet zo lang. Was best oke. Mocht van mij wel meer caramel in. Rare hoeveelheid wel. Te weinig om te delen maar ook eigenlijk net te veel om in je eentje te eten. Zit nu bomvol. 7/10
Ja beetje nieuw, er is ook peach passion
Oh ja toevallig had ik precies hetzelfde, door 2 is het best een karige portie! Vond het niet geweldig, wel lekker maar zou het niet nog een keer kopen.
KFC spicy zinger bitterballen
Ze zijn niet mega pittig en zijn lekker krokant. Hier en daar zitten er kleine stukjes kip door de ragout. Je proeft de kip goed. Ik zou deze eerder kiezen dan een normale bitterbal. 8/10
Zijn deze voor de frituur?
EDIT: ik heb m’n bril opgezet en zie nu voor oven en airfryer. Top!
Goeie tip!!! Blijkbaar zitten ze bij mijn Plus dus na de actie niet eens in het vaste assortiment?! Dus deze week sowieso op zoek naar een Vomar








