Ik heb een week geleden yoghurtsnoepjesijs in de Plus op fahrenheitstraat gekocht.
Helaas vond ik het zelf een beetje tegenvallen. Ik eet liever de snoepjes dan het ijs.
Ik vind deze ook wel interessant maar volgens mij vervangen ze de “Even…”-thee waarvan ik de “Even bijkomen”-variant echt heel lekker vond! Dus dat is jammer.
Ah, jammer!
De Cornetto Dragon (mini)
Heel lekker fris en fruitig ijs. Ik proef vooral de passievrucht. Aardbei- citroensaus past er goed bij alleen de smaak van citroen mist een beetje. Lekker knapperige cacao koekjes en hoorntje. 8/10.
Jammer dat de grote versie alleen los te koop is.
Is dit nieuw? Zit niet zo goed in de toetjes, maar volgens mij is deze er nog niet zo lang. Was best oke. Mocht van mij wel meer caramel in. Rare hoeveelheid wel. Te weinig om te delen maar ook eigenlijk net te veel om in je eentje te eten. Zit nu bomvol. 7/10
Ja beetje nieuw, er is ook peach passion
Oh ja toevallig had ik precies hetzelfde, door 2 is het best een karige portie! Vond het niet geweldig, wel lekker maar zou het niet nog een keer kopen.
KFC spicy zinger bitterballen
Ze zijn niet mega pittig en zijn lekker krokant. Hier en daar zitten er kleine stukjes kip door de ragout. Je proeft de kip goed. Ik zou deze eerder kiezen dan een normale bitterbal. 8/10
Zijn deze voor de frituur?
EDIT: ik heb m’n bril opgezet en zie nu voor oven en airfryer. Top!
Goeie tip!!! Blijkbaar zitten ze bij mijn Plus dus na de actie niet eens in het vaste assortiment?! Dus deze week sowieso op zoek naar een Vomar
Appie, niet meegenomen maar pleur ik waarschijnlijk de eerstvolgende keer alsnog in mijn kar.
Bij de Laidl. Beiden meegenomen en ga zo die pistache meteen proberen.
l@Jinxy is een van de chocopasta’s uit de Lidl nu met die Bueno vulling?
Tag ging mis maar ik ben hier toch altijd: nee helaas niet Dat was de macadamia spread.
Goede vervanger kan je krijgen bij Dille&Kamille, maar wel duurder natuurlijk. Al verkoopt de Online drogist 'm ook
wel echt een minatuur zakje wow
Ik dacht dat dit gewoon als “snack” voor in de kast was
maar is het bedoeld om in te vriezen?
Ja het stond in de supermarkt in de vriezer bij het ben en jerry ijs en ook weer om thuis in te vriezen. Maar ik heb het zakje al op het zijn officieel 6 porties.
Die avocado hummus bestaat al best lang en vind ik echt lekker! Ik had nu die met zoetenpepers en die was ook erg lekker