Weet je toevallig of deze Vegan zijn ?
Ik zag ze vandaag ook eindelijk maar omg zo duur, €5 voor zo’n zakje, heb ze daarom toch maar niet meegenomen.
Ze zijn 4 euro zag ik net in de Ah app! Nog steeds aardig aan de prijs
Is dat ijs van Katja nu alweer verdwenen? Wilde vanochtend het biggetjes ijs meenemen, maar het was weg.
Bij mijn appie waren ze echt €4,99??
Ohhh beter, dan ga ik ze dan proberen!
Misschien dat het op was? Ik heb het afgelopen zaterdag nog gezien
Wat is deze ijs revolutie de laatste tijd?
Die zijn al ergens gerievewed en ze waren lekker!!
Was wel een flinke portie nog maar ik eet gewoon te veel
Haha lekker toch
Off-topic: zie nu dat jouw profielnaam licht grijs is - wist niet dat de kleur ook aangepast kon worden!
Volgens mij is dat bij nieuwe leden?
Ik heb deze geprobeerd, ik geef het 8/10. Dikke yoghurt met goede vanille smaak, de saus geeft wel een extra ‘sterke’ smaak maar niet in de negatieve zin. Wel idd hele gekke hoeveelheid?
Ik was een maand in het buitenland aan het werk, en ik heb een lijstje bijgehouden met dit topic en vanwege thuisquarantaine mijn arme moeder hiermee naar de winkel gestuurd
Omg echt mijn droom dit
Hier is het alleen te verkrijgen bij Domino’s pizza maar ik ben al bij 6 verschillende vestigingen geweest en ze hebben het allemaal niet
Jaaaa eindelijk heeft “mijn” jumbo dit ook!
Had inderdaad wat meer caramel in gemogen. Ik doe regelmatig zelf salted caramel siroop door yoghurt of kwark en dan ben ik dus alles behalve zuinig, dus misschien ben ik geen goede referentie want veel mensen vinden het dan te.
Maargoed, toch wel een 8/10 waard, vind ik