Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Deze kan je wel bij de Mc kopen?

Ik heb nu zoveel trek in een mc kroket hahah!

Ik ben ook benieuwd of ze in de oven lekker worden, bij gebrek aan friteuse of airfryer

2 likes

Ja klopt, maar dat is andere mosterd dan op de mckroket. Die zoektocht heb ik inmiddels maar opgegeven haha. Al bedenk ik me nu dat truffelmayo op een kroket ook heel lekker is en ook al is dat geen mosterd, is wel een prima plan bedenk ik me nu

@FrauHelga @River
Ik doe ze in de oven en dat gaat echt prima!

@anon44204370
Biecht: ik bestel altijd een plain burger want ik vind de mosterd dus niet zo lekker haha.

Deze is mijn favo,of zelfgemaakte honing/mosterd-saus :drooling_face:

3 likes

Ik heb die kroketburger van Mora wel eens gehad maar toen vond ik ze extreem smakeloos. Koop gewoon een goeie kroket en plet het op je broodje :joy:

1 like

Het is bijna zonde om op brood te doen, zooo lekker :weary: :heart: van de Lidl:

5 likes

Deze gehaald bij de AH.

Lekkere speculaassmaak, erg zacht, en lekkere spijsvulling. Ze zijn vegetarisch. 9/10

16 likes

Heb inmiddels de Chili-kaas nuggets geprobeerd, mijn Jumbo bleek ze toch gewoon te hebben?? Thanks @Eyimfihlo ik ben blijkbaar blind

Anyway omdat @Marcus zei dat ze niet echt knapperig werden stelde ik me daar op in dus dat stoorde me verder niet zo, ik vond ze qua smaak wel echt lekker. Ze zouden inderdaad nog wat pittiger en kaasachtiger mogen smaken, maar ik ga ze wel weer kopen. 7,5/10

2 likes

Ik kon het niet laten.

Smaakt erg lekker vind ik. Je proeft de aardbei zeker wel maar het is niet te overdreven aanwezig.

10 likes

Smaakt dat niet zuur? :see_no_evil:

Nee :blush:

1 like

Behalve bij deze vind ik fruitsmaken namelijk vaak een mislukkig😅 dan liever fruit óf koek

Ja nou ja ik kan natuurlijk niet zeggen of jij het ook net zo lekker gaat vinden haha, smaken verschillen natuurlijk. :innocent:

1 like

En ik wil nog even terugkomen op deze tosti’s. Ik koop ze niet weer, wel weer een beetje gevalletje op de verpakking ziet het er een stuk beter uit. Die met chorizo had echt 1 lullig klein plakje chorizo erop waardoor ik een aantal happen geen eens chorizo had en die met salami was ook maar mweh.

4 likes

Heb ze ook gehad en vond ze niet te hachelen. Heel karig inderdaad.

2 likes

Topking blijft toch het merk voor kant en klare tosti’s.

2 likes

Vind zelf een tosti maken ook net zo makkelijk😅

Ik vind soms wel handig voor op het werk in de kantine. Bedenk ik mij dat ik daar zin in heb en neem ik het mee voor lunch haha.

Zie hierboven. Thuis eet ik wel zelf gemaakte normaal gesproken. Dit was uitzondering want was nieuwsgierig.

1 like

En je kan niet brood met kaas en ham of salami meenemen naar werk en daar in een tosti ijzer oven of pan doen?:see_no_evil: