Ik weet vaak niet eens of ik daar lunch en als ik het wel doe weet ik om acht uur niet al of ik om twaalf uur een tosti wil. Haal vaak gewoon wat in de supermarkt als ik wel daar lunch.
Ah ik dacht dat je die kant en klare ook ontdooid meenam😅
Ooh nee haha
Als ze nou eens gewoon die met kaneel en chocolade terugbrengen😭
Ahh ik dacht dat dit nog over de kant en klare tosti’s ging (het heetste sneetje) en ik was al helemaal intrigued. Maar helaas.
Hoewel ik wel een appel tosti heb gemaakt naar aanleiding van wilde verhalen hier over hoe lekker dat is. Wat een deceptie. Ik kan de teleurstelling nog proeven.
Er is volgens mij ook een topic over tosti probeersels, kwam hele bijzondere dingen tegen🙈
Heel veel nieuwe vegetarische producten bij de Appie, ook veel sojavrij en/of vegan, en ook veel “goedkoopjes” ( 4 burgers/400 gram voor 2,99)
Klinkt goed toch🙈
Maar ‘ruig gehakt’? Is dat alleen voor wildebrassen?
Ik vond het ook een rare naam haha rul gehakt zal wel gedoe om zijn geweest
Yes meer vega!!!
Edit: ook wat producten die ze al hadden en er eerder uit gegaan zijn, zie ik. Heb die vega rund stukjes wel evht gemist
Oehh nice, nieuwe frikandellen!
Ik vind de vega frikandellen die er tot nu toe zijn zeer teleurstellend dus ik hoop echt dat deze wel lekker zijn
Wejoooo rendang is me favo
O m g
inderdaad
Omg ik heb deze gelijk bij mijn bestelling voor morgen gedaan!
Helemaal los gaan in de appie!
wajoooo zoiets heb ik echt nog nooit vega gezien
was vandaag nog in de ah maar ze hadden de vegandel niet helaas, had ook niet anders verwacht omdat ze echt een mini gedeelte vega hebben maar toch jammer
Oh deze wou ik net komen posten! Zijn idd erg lekker,bij Van Delft hebben ze deze al een aantal jaar en echt één van mijn favo.Zullen hoogstwaarschijnlijk uit dezelfde fabriek/zelfde leverancier komen dus zal vast net zo lekker zijn.