Oooh, moet nog huilen van die watermeloen. De lychee vond ik weer wel lekker.
Godver ja daar gaat de theorie dan al Jij beschrijft de smaak precies als die ene die ik ook heb maar de nummers komen niet overeen, @Yzile had die code jij had volgens mij en dat was de dolfijnsnoepjes/blueberry smaak.
Haha wacht ik ga hem nu proeven en kom zo terug met mijn eindoordeel
Ik vind hem zurig en de nasmaak zoetig. Ik proef duidelijk banaan in de nasmaak. Heb mijn vriend verteld over de blauwe dolfijntjes (als je dit zonder context leest denk je ook wtf) en die zegt “ik snap wel wat ze bedoeld. Ergens ver weg in de nasmaak misschien”. Maar die vindt hem ook meer zurig smaken. Hij is niet lekker, maar ik vind hem zeker ook niet vies!
Ja en die dolfijnsnoepjes/blueberry was echt niet zurig/banaan achtig, dus de code theorie klopt niet.
Meid, bedankt voor dit bewijsstuk, we gaan door met het onderzoek
Nee mijne is 1534!!
De theorie staat dus nog!!!
Ik denk wel dat de blikjes afwijkende batches hebben want denk niet dat die op dezelfde lijn worden afgevuld. Dus daarvan zouden we een nieuw onderzoek moeten starten.
Vooralsnog hebben we 2 batches toch?
1534 is lekker
1535 is zuur
Door al deze commotie wil ik het ook. Ga morgen maar eens op zoek
Volgens mij nieuw? Ik drink zelf niet de originele, maar mijn moeder wel en die vindt deze ook lekker! Maar wel voor thuis hoor en zal dit nooit op een terras bestellen!!!1/1!//
Ohmyyyy
Ik vind de Lipton Mango variant echt lekker haha. Alleen geen zero, maarja.
Cola framboos is wel lekker, een 7.5. De chocolade popcorn is erg lekker maar ik denk dat melkchocolade nog lekkerder is, dit krijgt een 8.5.
Afgelopen weekend deze gekocht en ik vind hem erg lekker. Lekker veel caramel smaak maar de choco wel verschillend van het caramel laagje. Mmmmmm
Oh die cola van ze is ook zo lekker. Als zelfs het laatste slokje van je cola nog lekker is dan weet je dat het echt goeie cola is
Maar ik heb 1854 en die is ook zuur
1854 is dus ook zuur @Hejira
Mss zijn dit de drie batches en de drie smaken wel. We blijven het in de gaten houden!
Haha ja ik word ook helemaal geinspireerd erdoor! Gisteren wel die blikjes ervan gezien maar had niet echt zin geld uit te geven aan iets dat ik misschien helemaal niet lekker vind (en dat het chemisch blauw is spreekt me ook niet heel erg aan). Maar nu wil ik ook meedoen met deze discussie dus ik ga ze toch maar kopen denk ik