Ik vind ze eigenlijk allemaal heel lekker! Ga ze zeker nog een keer kopen. Jammer dat het zo’n kleine zak is. Ik heb een party pack nodig.
Ik vond ze dus smaken naar de Thai Sweet Chili, zonder de Chili
Sorry voor deze eindeloze Fanta spam, maar in de nieuwe Allerhande staat een advertentie met een rebus en de uitkomst daarvan is “Er zijn 3 smaken, 1 smaak is een groente”
Hahaha ik voel me echt verbonden met je. Niemand is zo obsessed met die fanta als wij. Het laat me gewoon niet los.
Echt he. Maar ik vraag me nou echt af of ik het laatste woord fout heb, want groente? Ik neem aan dat dat die gore is die wij hadden maar ik kan me niet bedenken welke groente dat in hemelsnaam zou moeten zijn.
Misschien wortel…
Of tomaat misschien, ook zo’n ondefinieerbare semi zoete smaak die je eigenlijk niet wil
Ik had ook de vieze, gewoon niet lekker en ook echt een totaal ondefinieerbare smaak?!
Rabarber Fanta zou juist goddelijk moeten zijn.
Ik ben wel benieuwd door deze discussie, binnenkort even strategisch meerdere blikjes kopen.
Ik heb gisteren voor het eerst de blauwe fanta gekocht en mijne is zuur
Wel echt de neiging om nu drie flessen te kopen om te kijken of ze anders smaken
Oh dit zou wel echt kunnen, want rabarber is wat zurig/fruitig. Heel lekkere groente maar als frisdrank snap ik dat dat compleet fout kan gaan.
Ik ga woensdag boodschappen doen en die theorie van @Yzile uitproberen. De batchcode die op de hals van de fles staat gedrukt eindigt met 4 verschillende cijfers dus ik ga minstens 2 verschillende codes proberen te vinden en kijken of ze verschillen.
Ja ik denk dat het ook heel lekker kan zijn! Maar bij zo’n grote commerciele stunt als bij Fanta is het logischer dat zo’n aparte smaak meer chemisch en raar smaakt dan lekker en authentiek. Ze konden geen eens een fatsoenlijke watermeloen smaak nabootsen.
Oh dat klinkt wel heel erg slim! Ze zijn er alleen in flessen toch? Ik heb gisteren vijf minuten staan turen naar de blikjes haha. Kon er geen een vinden. Zou zometeen nog even weer een glas proeven. Ik vond hem zurig, maar tegelijkertijd proefde ik wel iets zoets. Iets banaan achtig zelfs? Je brein doet natuurlijk ook gekke dingen met zo iets
Ja jij hebt dan die ene die ik ook nu heb, soort zure banaan/druif. Vond het heel vaag en niet echt dat je denkt tank me hier mee vol.
Er zijn ook blikjes, maar niet overal volgens mij.
Als ik deze week weer in een supermarkt ben dan koop ik ook weer een fles Zou even op de codes kijken!
Als je nu op jouw fles kijkt, eindigt die van jou dan op 1854? Je moet ff goed zoeken, staat op de bovenkant van de fles zelf gedrukt niet op t etiket.