Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik heb een klein flesje met 21086S08 (in het buitenland) en die was ook zurig vies

1 like

Waarom zijn de kleine flesjes groen van kleur en de grote blauw? Zit daar dan ook weer verschil tussen. Snap er niks meer van Fanta.

2 likes

Die groene zijn nog de vorige mystery flavour toch?

Jep.

1 like

Fanta mysterie verdient zowat zijn eigen topic…

Ik ga ook nog eens een blikje kopen, ik vond hem niet zo lekker maar mijn vriend wel. Ben nu alleen benieuwd naar de andere dan. En hopen dat mijn vriend het dat op drinkt haha.

1 like

Hmm bij de Jumbo hadden ze alleen deze staan aan kleine flesjes.

Dat is de appelsmaak nog

2 likes

Ik had deze per ongeluk gekocht. Best prima, maar niet super pesto achtig. 6/10

1 like

Joe, Fanta als jullie meelezen: jullie hebben geen reclame of influencers nodig hoor. FF fixt het wel! :raising_hand_woman:t3:

4 likes

Nieuwe B&J smaak?

10 likes

Lijkt me op zich lekker, maar 't is wel weer gewoon een beetje meer van hetzelfde dus ook wel saai eigenlijk

10 likes

Waar heb je deze gekocht? Klinkt goed!

1 like

Ja, wel alleen voor 8,75 bij New York pizza dacht ik.

2 likes

Ja klopt, kan je bij Pathé en NYP krijgen en later in de supermarkten las ik!

3 likes

AH!

1 like

6 likes

Ik vond die blauwe kaas Helemaal niet naar blauwe kaas smaken :frowning:

2 likes

Ik zou niet weten hoe blauwe kaas smaakt haha ik hoop dat ie wel lekker was

Waar dan wel naar? Ben wel benieuwd, ik vind gorgonzola dus superlekker (maar alleen gesmolten) dus was benieuwd of het in die richting zit

1 like

Oeh :eyes:
Echt een goede vervanger voor ongezoete sojamelk ook qua voedingswaarde

11 likes