Of tomaat misschien, ook zo’n ondefinieerbare semi zoete smaak die je eigenlijk niet wil
Ik had ook de vieze, gewoon niet lekker en ook echt een totaal ondefinieerbare smaak?!
Rabarber Fanta zou juist goddelijk moeten zijn.
Ik ben wel benieuwd door deze discussie, binnenkort even strategisch meerdere blikjes kopen.
Ik heb gisteren voor het eerst de blauwe fanta gekocht en mijne is zuur 
Wel echt de neiging om nu drie flessen te kopen om te kijken of ze anders smaken
Oh dit zou wel echt kunnen, want rabarber is wat zurig/fruitig. Heel lekkere groente maar als frisdrank snap ik dat dat compleet fout kan gaan.
Ik ga woensdag boodschappen doen en die theorie van @Yzile uitproberen. De batchcode die op de hals van de fles staat gedrukt eindigt met 4 verschillende cijfers dus ik ga minstens 2 verschillende codes proberen te vinden en kijken of ze verschillen.
Ja ik denk dat het ook heel lekker kan zijn! Maar bij zo’n grote commerciele stunt als bij Fanta is het logischer dat zo’n aparte smaak meer chemisch en raar smaakt dan lekker en authentiek. Ze konden geen eens een fatsoenlijke watermeloen smaak nabootsen.
Oh dat klinkt wel heel erg slim! Ze zijn er alleen in flessen toch? Ik heb gisteren vijf minuten staan turen naar de blikjes haha. Kon er geen een vinden. Zou zometeen nog even weer een glas proeven. Ik vond hem zurig, maar tegelijkertijd proefde ik wel iets zoets. Iets banaan achtig zelfs? Je brein doet natuurlijk ook gekke dingen met zo iets
Ja jij hebt dan die ene die ik ook nu heb, soort zure banaan/druif. Vond het heel vaag en niet echt dat je denkt tank me hier mee vol.
Er zijn ook blikjes, maar niet overal volgens mij.
Als ik deze week weer in een supermarkt ben dan koop ik ook weer een fles
Zou even op de codes kijken!
Als je nu op jouw fles kijkt, eindigt die van jou dan op 1854? Je moet ff goed zoeken, staat op de bovenkant van de fles zelf gedrukt niet op t etiket.
Oooh, moet nog huilen van die watermeloen. De lychee vond ik weer wel lekker.
Godver ja daar gaat de theorie dan al
Jij beschrijft de smaak precies als die ene die ik ook heb maar de nummers komen niet overeen, @Yzile had die code jij had volgens mij en dat was de dolfijnsnoepjes/blueberry smaak.
Haha wacht ik ga hem nu proeven en kom zo terug met mijn eindoordeel 
Ik vind hem zurig en de nasmaak zoetig. Ik proef duidelijk banaan in de nasmaak. Heb mijn vriend verteld over de blauwe dolfijntjes (als je dit zonder context leest denk je ook wtf) en die zegt “ik snap wel wat ze bedoeld. Ergens ver weg in de nasmaak misschien”. Maar die vindt hem ook meer zurig smaken. Hij is niet lekker, maar ik vind hem zeker ook niet vies!
Ja en die dolfijnsnoepjes/blueberry was echt niet zurig/banaan achtig, dus de code theorie klopt niet.
Meid, bedankt voor dit bewijsstuk, we gaan door met het onderzoek

Nee mijne is 1534!!
De theorie staat dus nog!!!
Ik denk wel dat de blikjes afwijkende batches hebben want denk niet dat die op dezelfde lijn worden afgevuld. Dus daarvan zouden we een nieuw onderzoek moeten starten.
Vooralsnog hebben we 2 batches toch?
1534 is lekker
1535 is zuur
Door al deze commotie wil ik het ook. Ga morgen maar eens op zoek