Ik heb een klein flesje met 21086S08 (in het buitenland) en die was ook zurig vies
Waarom zijn de kleine flesjes groen van kleur en de grote blauw? Zit daar dan ook weer verschil tussen. Snap er niks meer van Fanta.
Die groene zijn nog de vorige mystery flavour toch?
Jep.
Fanta mysterie verdient zowat zijn eigen topic…
Ik ga ook nog eens een blikje kopen, ik vond hem niet zo lekker maar mijn vriend wel. Ben nu alleen benieuwd naar de andere dan. En hopen dat mijn vriend het dat op drinkt haha.
Dat is de appelsmaak nog
Ik had deze per ongeluk gekocht. Best prima, maar niet super pesto achtig. 6/10
Joe, Fanta als jullie meelezen: jullie hebben geen reclame of influencers nodig hoor. FF fixt het wel! 
Lijkt me op zich lekker, maar 't is wel weer gewoon een beetje meer van hetzelfde dus ook wel saai eigenlijk
Waar heb je deze gekocht? Klinkt goed!
Ja, wel alleen voor 8,75 bij New York pizza dacht ik.
Ja klopt, kan je bij Pathé en NYP krijgen en later in de supermarkten las ik!
AH!
Ik vond die blauwe kaas Helemaal niet naar blauwe kaas smaken 
Ik zou niet weten hoe blauwe kaas smaakt haha ik hoop dat ie wel lekker was
Waar dan wel naar? Ben wel benieuwd, ik vind gorgonzola dus superlekker (maar alleen gesmolten) dus was benieuwd of het in die richting zit






