Waar dan wel naar? Ben wel benieuwd, ik vind gorgonzola dus superlekker (maar alleen gesmolten) dus was benieuwd of het in die richting zit
Haha sorry maar dit klinkt wel ultiem vunzig.
Ik weet niet wat ik hiervan vind.
Klinkt bijzonder in ieder geval.
Haha misschien impopulaire mening dan maar ik vind erwten drink wel lekker, het smaakt eigenlijk helemaal nergens naar en het is geen soja dus voor sommige mensen is dat fijn
Ik heb het nog nooit geprobeerd. Smaakt het echt naar erwten? Oh wacht ik zie je zeggen dat het nergens naar smaakt nvm.
Gewoon normale kaas miste echt die scherpe smaak, hopelijk was 't een foute batch
Ik ben helemaal gefascineerd door de blikjes/flesjes Fanta, ga zo naar de winkel haha.
Ik stel me echt voor dat dit zoān vieze lichtgroene kleur heeft⦠maar dat zal vast wel meevallen. Ben er wel benieuwd naar!
@FluffyCow sojabonen zijn ook groen en sojamelk is toch ook wit
@Bill ik voel je maar erwtenmelk is niet te vergelijken vond ik. Helemaal niet zo stoffig als erwten proteine
Mijn vriend had een keer erwtenwhey gekocht om te proberen en kreeg het totaal niet weg (dat zegt wat, mijn vriend heeft niet echt een verfijnd smaakpalet, hij eet normaal de gekste combinaties alsof het de normaalste zaak van de wereld is). Als hij iets vies vindt dan is het meestal Ʃcht vies.
Hij heeft de hele zak op weten te krijgen toen hij covid had. Als dit hetzelfde smaakt als de whey voorspelt dat niet veel goeds haha.
Ik vind erwten Whey wel interessant want Whey = wei en dat zit alleen in zuivel. Was het een mix van Whey en erwt? Was de smaak van Whey āerwtā?
Het was deze geloof ik: Erwten Eiwit Biologisch - Body & Fit Organic
Geen idee hoe dit zoān goede recensies krijgt. Misschien hadden alle die mensen ook covid.
Haha het is dus gewoon erwten proteĆÆne, dat is veel logischer! En ik voel je vriend hoor, ik had ooit een kg zak erwten proteĆÆne zonder smaak gekocht was echt niet te doen, alleen met heel veel smaakdruppels. Misschien dat het alleen positieve reviews krijgt van de mensen die het in iets anders mengen of gebruiken voor bakken ofzo. Op zichzelf is het alsof je stof drinkt
Maar erwtenmelk is totaal niet zo! Al heb ik alleen die van rebel mylk geprobeerd
Edit: ik snap trouwens wel dat het op zich wel populair is want het is wel de beste vervanger van soja eiwit als je vegan bent of allergisch bent voor melk/caseĆÆne /lactose en geen soja wil/kan gebruiken. Maar ik ben blij dat ik gewoon soja kan gebruiken
Hij omschreef het inderdaad precies als dat haha.
Ewrteneiwit smaakt naar een combinatie van kelder en iets rottends. Heb ooit via hier twee zakken van 2,5 kg weggegeven (die mijn vriend had gekocht omdat hij me niet geloofde dat het echt ranzig was) en voel me nog steeds schuldig naar die persoon toe.
Ben helemaal aangestoken met de Fanta hype dus heb nog een blikje gekocht. De eerste die ik had was heel goor, heb nu eentje die inderdaad zurig is. Nog niet mega lekker maar wel al beter dan die andere .
Geen idee hoe nieuw dit is, maar ik vond het bij de Action en nam het mee uit nieuwsgierigheid. Heel zoet, en het smaakt wel echt naar meloen. Best lekker voor een keer, maar ik hoef er geen liters van. 7/10.
Deze vind ik ook lekker terwijl ik de andere ook niet lekker vind. En het schuimt ook goed. Volgens mij is het al een tijdje in de winkel. Soms ook in de aanbieding bij de Jumbo.