Ik heb de Fanta als blikje met batch code 1752. Ik vind de smaak een beetje naar die bananenschuimpjes smaken. Niet die harde, maar die wat zachtere met suiker eromheen. Nasmaak is wat zurig, maar vind het niet vies.
Oeeeh dit klinkt echt heeel goed!!
Ja, heel erg lekker!
Ja heel erg lekker. 2 bakken hier thuis al op, wel samen met m’n vriend Hahha
Nog steeds nergens de nieuwe chips smaken kunnen vinden. Ik snap niet waarom bepaalde filialen zo laks zijn met het binnenhalen van nieuwe producten?
Deze had ik laatst gevonden in de AH, erg lekker:
Niet te heet, maar wel lekker een beetje pit. Weet niet of deze nieuw is, wel voor mij. Voor herhaling vatbaar!
Volgens mij is deze er al een tijdje. Ik vind ze super lekker!
De barbecue versie van deze vind ik ook heel lekker!
Heb die Cheetos Goals geprobeerd door dit topic, maar ik vind ze helaas niet zo. Zit niet heel veel smaak aan. Minder chemische smaak dan de standaard Cheetos, maar ook minder kazig dan de Hamkas chips. Ik geef ze een 5
Die KFC chips enzo zijn idd al weken nergens meer te bekennen. Ik had echt geluk dat ik ze toen bij 2 verschillende Plus winkels had gevonden, waar ik normaal echt nooit kom
Ik heb die chips gevonden bij de coop bij mij in de buurt!
Die Subway/KFC/ pizza hut chips lagen genoeg van in de Plus hier gisteren.
Heb van de week ook de Cheeta’s goals gehaald en vond ze minder sterk van smaak dan ik me kon herinneren
Ik heb ze gevonden! Heb alleen de pizza hut meegenomen. En die cheetos voetballen. Beide nog nooit gehad. Was bij een AH.
Denk dat die balletjes voor veel mensen (incl mij) ook gewoon jeugdsentiment zijn, als je 10 bent is alles lekker hhaha
Heb al twee zakken op, ik ben 10.
Van die andere nieuwe Lays heb ik alleen nog maar de pizza-smaak bemachtigd. Was wel lekker, maar iets teveel als bolognese en niet zo speciaal dus. Die andere twee liggen er de hele tijd niet.
Net als die Samson en Gert koekjes, puur karton, maar je moest ze hebben🙈
Nou ik was net in de AH, was opzoek naar de lekkere maar het was weer een nieuwe batch namelijk 2145. Heb een paar flessen omgedraaid op zoek naar een andere, maar ze stonden in het bovenste schap dus kwam er niet goed bij. In elk geval had ik geen zin in de vieze dus heb niets gekocht;
Ik heb op de gok 1 blikje gekocht en daarna kap ik ermee haha. Alle blikjes hadden 1957 dus kon er niet 2 meenemen om te vergelijken. Hoop dat ik de lekkere heb.
Ik ben er klaar mee nu. Voel me als consument niet serieus genomen door fanta. Alsof ik zin heb om zomaar een random smaak te krijgen als ik wat koop. Nee dan hebben ze de verkeerde voor zich.