Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Hoopte dat er een nieuwe vega pizza was want dat aanbod is niet mega groot, maar wtf is dit :joy:

1 like

Deze is wel vega zag ik Hahaha. Het ie iets!

3 likes

Iemand dit al geprobeerd? Volgens Ohmyfoodness smaakt het als bounty. Te koop bij de AH. Binnenkort maar even ophalen, want klinkt lekker.

21 likes

Ik hoorde van iemand dat die het écht heel vies vond🙈 zelf niet geprobeerd

2 likes

Ik vind 'm lekker! En goed pittig :slight_smile:

5 likes

Vind m heel lekker.

2 likes

Enorm lekker. Smaakt echt preciesss naar cheddar en jalapeno. Wel goed pittig.

5 likes

Lekker! Pittigheid verschilt wel enorm per zak naar mijn idee. Soms is het oke en andere keren staat mijn bek van één chipje al in de fik.

1 like

Wow ik wil dit echt hebben! Heb een Appie XL dus misschien hebben ze m hier ook wel

2 likes

Ik geloof dat dit merk ook in NL verkocht wordt:

Crunchy hazelnootpasta :two_hearts:

6 likes

Ik heb het wel online gezien! Bij welke winkel was dit?

1 like

Ik zou idd mijn reactie negeren haha :see_no_evil: gek hoe sommige smaken kunnen verschillen

Maar heb het dan ook idd zelf niet geproefd🙈

1 like

10 likes

Wat zegt het over mij dat deze me dus echt fantastisch lijkt…? :relaxed:

3 likes

Courgette cake ? Why?! Alsof veganswillen dat je perse overal groente in gooit…

2 likes

Waarom zou dat niet kunnen dan? Carrotcake is heerlijk, dan kan courgettecake dat toch ook zijn.

6 likes

Het kan idd zeker lekker zijn! Maar het lijkt wel alsof productonrwikkelaars denken dat vegans niet zonder groenten kunnen ofzo

2 likes

Dit ding spreekt me echt totaal niet aan. Eet nog liever een boterham pindakaas als traktatie denk ik

4 likes

Courgette is dus blijkbaar heel lekker in oa brownies en chocoladetaart, dus ik denk dat dit ook lekker is! Wel typisch vegan ja… zo van vegan hamburger met slaai en noten, terwijl de normale burger vol en vet is

3 likes

Ahh oke. Ik ben zelf niet vegan dus weet niet super goed wat het aanbod is. Maar als het alleen maar dit soort dingen zijn, of grotendeels, is dat wel gek ja.

1 like