Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Courgette cake ? Why?! Alsof veganswillen dat je perse overal groente in gooit…

2 likes

Waarom zou dat niet kunnen dan? Carrotcake is heerlijk, dan kan courgettecake dat toch ook zijn.

6 likes

Het kan idd zeker lekker zijn! Maar het lijkt wel alsof productonrwikkelaars denken dat vegans niet zonder groenten kunnen ofzo

2 likes

Dit ding spreekt me echt totaal niet aan. Eet nog liever een boterham pindakaas als traktatie denk ik

4 likes

Courgette is dus blijkbaar heel lekker in oa brownies en chocoladetaart, dus ik denk dat dit ook lekker is! Wel typisch vegan ja… zo van vegan hamburger met slaai en noten, terwijl de normale burger vol en vet is

3 likes

Ahh oke. Ik ben zelf niet vegan dus weet niet super goed wat het aanbod is. Maar als het alleen maar dit soort dingen zijn, of grotendeels, is dat wel gek ja.

1 like

Hema heeft ook al best een tijdje vegan appelkruimeltaart, dus er is ook een groentevrije optie :wink:

2 likes

Hè bah en dan doen ze daar natuurlijk weer fruit in…

15 likes

Geen idee hoe nieuw dit is maar ik zag dit net op de app!

20 likes

Ik heb net in de supermarkt flink wat nieuwe producten met veel bonuskorting ingeslagen zoals zwarte knoflook, gekonfijte citroen, Aleppo pepper en rozenknopjes.

Heeft iemand hier al de vegan pizza’s van New York pizza geprobeerd? Bijv vegan tuna melt etc? Is het wat?

1 like

Eindelijk liggen die nieuwe Lays hier in de winkel. Heb de Subway versie gekocht en zoals ik al had verwacht is het een anticlimax. Het smaakt prima, maar je kan beter een zak Thai Sweet Chili kopen, want die smaakt ook zo maar dan minder laf.

1 like

Ja ik heb de vegan tuna melt gehad tijdje terug (zie vegan topic). Superlekker, evht een aanrader

3 likes

Ik had ‘m idd al gehaald voordat ik je post zag, maar helemaal mee eens! Ben heel aangenaam verrast. Volgende keer de vegan shoarma, maar die moet wel goed zijn.

1 like

Volgens mij zijn deze nieuw bij de Lidl, zag ze hier nog niet voorbij komen. Echt lekker pittig met een goede limoen smaak, niet chemisch

5 likes

Ik kom er nu pas achter dat aleppo peper gewoon hetzelfde is als pul biber. Nooit geweten. Wel leuk dat de ah steeds meer van dit soort producten verkoopt.

1 like

Ja ik was ook in de war, want ze verkochten al pul biber bij mij in het Turkse schap. Maar alsnog benieuwd hoe deze is.

3 likes

ohh dit gaat op m’n lijstje voor morgen, thanks

2 likes

@Yzile @Hejira ik heb een nieuwe fles gekocht. En… HET IS EEN ANDERE DAN DE ZURE BANANEN!!! Hij smaakt naar bosbes. Vind het een mix van Dubbel Friss bosbes en Crystal Clear. Mijn vriend vindt hem vies. Zou zometeen even kijken wat er op staat qua code

Edit:
Dit is de code. Ze zijn in de aanbieding bij de appie (2 flessen voor €3). Ik vrees dat ik vanavond twee flessen koop… :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Weet niet hoe nieuw ze zijn maar had het nog niet eerder gezien, bij Aldi lagen nu vegetarische braadworsten

Heb ze zelf niet mee want ik houd niet van braadworst, die van dvs vind ik lekker omdat die helemaal niks wegheeft van braadworst :clown_face:

1 like

Oeh ja ik had gisteren de Pizza Hut. Ik vond 'm echt naar tomaat en kaas smaken, dus wat dat betreft wel goed gelukt, maar zou 'm niet nog eens halen.