Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Hema heeft ook al best een tijdje vegan appelkruimeltaart, dus er is ook een groentevrije optie :wink:

2 likes

Hè bah en dan doen ze daar natuurlijk weer fruit in…

15 likes

Geen idee hoe nieuw dit is maar ik zag dit net op de app!

20 likes

Ik heb net in de supermarkt flink wat nieuwe producten met veel bonuskorting ingeslagen zoals zwarte knoflook, gekonfijte citroen, Aleppo pepper en rozenknopjes.

Heeft iemand hier al de vegan pizza’s van New York pizza geprobeerd? Bijv vegan tuna melt etc? Is het wat?

1 like

Eindelijk liggen die nieuwe Lays hier in de winkel. Heb de Subway versie gekocht en zoals ik al had verwacht is het een anticlimax. Het smaakt prima, maar je kan beter een zak Thai Sweet Chili kopen, want die smaakt ook zo maar dan minder laf.

1 like

Ja ik heb de vegan tuna melt gehad tijdje terug (zie vegan topic). Superlekker, evht een aanrader

3 likes

Ik had ‘m idd al gehaald voordat ik je post zag, maar helemaal mee eens! Ben heel aangenaam verrast. Volgende keer de vegan shoarma, maar die moet wel goed zijn.

1 like

Volgens mij zijn deze nieuw bij de Lidl, zag ze hier nog niet voorbij komen. Echt lekker pittig met een goede limoen smaak, niet chemisch

5 likes

Ik kom er nu pas achter dat aleppo peper gewoon hetzelfde is als pul biber. Nooit geweten. Wel leuk dat de ah steeds meer van dit soort producten verkoopt.

1 like

Ja ik was ook in de war, want ze verkochten al pul biber bij mij in het Turkse schap. Maar alsnog benieuwd hoe deze is.

3 likes

ohh dit gaat op m’n lijstje voor morgen, thanks

2 likes

@Yzile @Hejira ik heb een nieuwe fles gekocht. En… HET IS EEN ANDERE DAN DE ZURE BANANEN!!! Hij smaakt naar bosbes. Vind het een mix van Dubbel Friss bosbes en Crystal Clear. Mijn vriend vindt hem vies. Zou zometeen even kijken wat er op staat qua code

Edit:
Dit is de code. Ze zijn in de aanbieding bij de appie (2 flessen voor €3). Ik vrees dat ik vanavond twee flessen koop… :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Weet niet hoe nieuw ze zijn maar had het nog niet eerder gezien, bij Aldi lagen nu vegetarische braadworsten

Heb ze zelf niet mee want ik houd niet van braadworst, die van dvs vind ik lekker omdat die helemaal niks wegheeft van braadworst :clown_face:

1 like

Oeh ja ik had gisteren de Pizza Hut. Ik vond 'm echt naar tomaat en kaas smaken, dus wat dat betreft wel goed gelukt, maar zou 'm niet nog eens halen.

Warm is deze wel evht beter vond ik, koud was het niet te doen maar ik had 'm even 10 min in de oven gezet en toen was het heel vissig, op een goede manier een beetje vettig, en het was qua structuur niet meer te onderscheiden van de vis tonijn van mijn vriend

2 likes

Ik eet dat nu ik dit typ, die tonijn van hierboven als een tuna melt, maar eens: niet kopen. Echt een rare visgeur/smaak.

1 like

Best ironisch aangezien een poke bowl uit Hawaii komt haha.

2 likes

Ik heb die braadworst op van de Aldi, ik weet het niet, ik heb de verpakking uit de prullenbak gehaald na de eerste hap omdat ik overtuigd was per ongeluk een echte worst gekocht te hebben. Hij is heel “plakkerig” ofzo, normaal zijn vervangers altijd toch droger maar deze is voor mij echt teveel van het goede

2 likes

Helemaal mee eens, heb het gisteren op een pizza gegooid omdat men zei dat het warm lekkerder was maar nope… weeiig en een beetje kattenvoerachtig…

2 likes

Ik heb de olijfolie variant staan, ben aan 't twijfelen of ik hem op een pizza gooi of dat ik er tonijnsalade van ga maken