Ik drink nu de teisseire passionfruit Martini en ik vind m een beetje tegenvallen eigenlijk? Zit wel een droge zure smaak in die me wel echt aan passievrucht doet denken maar idk verder is het een beetje saai ofzo
Waar heb je m gevonden? Ik heb nu 2 keer in een redelijk grote Jumbo gekeken maar daar hadden ze m niet.
Albert heijn! Was ook in de aanbieding (2 voor 4,5) dus wilde de orange sprtiz meenemen maar die hadden ze niet, dus heb ik pina colada maar weer meegenomen
Danone Hipro pindakaas-banaan:
De balans banaan - pindakaas zit, voor mij, heel goed. Een stevige structuur met ook kleine stukjes banaan in. Ik zou dit zeker opnieuw kopen

Nu heb ik ook zin in citroenschijfjes
Overigens, mits het waarheid is, zou de hoge verkoop ook kunnen komen door horecabedrijven. Zie deze aankoop wel vaak op bonnetjes bij het verwerken van de administratie voor diverse kroegen en restaurants.
Ze zijn ingevroren dus het lijkt me wel dat ze in de fabriek zijn gesneden en gewassen enzo
ik ga de schijfjes ook meenemen. hoe fancy om in mensen hun drinken te doen als ze langs komen.
en dan casual alsof het niks is.
Wow lifehack
Ja ik koop inderdaad altijd bio-citroenen indien de schil mee verwerkt wordt in het drankje/eten. Citrusvruchten zijn een van de meest behandelde soorten fruit.
Ik was mijn citroenen altijd af zoals ik een pan zou afwassen voor ik de schil gebruik. Dus met borstel of schuursponsje en afwasmiddel.
Ja maar dat kan ik me eigenlijk heel goed voorstellen. Ik vind het altijd zoân gezeik dat ik een hele Citroen moet kopen terwijl ik gewoon af en toe een schijfje in mijn ice tea wil. Wist helemaal niet dat dit bestond!
Net de rasp van een gewone citroen zo hup door mijn cheesecake geraspt #livingontheedge
Ik heb die citroenshit ook gekocht hoor . Stond iemand voor me bij de diepvries die ook een zak pakte haha.
Omg
Ik tegen mn vriend âHaha, wel grappig hoe makkelijk mensen te beĂŻnvloeden zijn, check dit op het forum, citroenschijfjes uit de vriezer en iedereen moet het hebbenâ
Vriend: âOh, das wel echt handigâ
Zie ik net dat hij het in onze gezamelijke boodschappenlijst app heeft gezet
Het verschilt schijnbaar per filiaal maar helaas had mijn lokale Jumbo het ook niet
Van het geld dat je bespaard hebt aan restaurants, uitgaan, sportenâŠ
Ik kan deze dus niet in mijn app vinden? En ook niet op google. Dus als iemand ze in de winkel gespot heeft durf ik bijna pas te juichen?
Op Instagram staat dat ze vanaf week 23 (aankomende week dus) bij de Appie exclusief zijn! Snackspert heeft er al een post aan gewijd (gvd jaloers).