Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

1 like

Misschien ingestoken op de arme student zonder vriezer die toch graag aan de smoothiebowl trend mee wil doen :thinking:
Toch lijkt me echt babyvoer

2 likes

Ik heb dit net gekocht door het forum haha

1 like

Toegevoegd aan mandje, thanks :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ga echt stuk om deze citroenschijfjes situatie. @George maakt 1 opmerking en we zien allemaal het licht over dit top product. Ik identificeer me helemaal als gemakzuchtig schaap, ik hoop dat ik ook plek kan maken in mijn diepvries voor bevroren citroen schijfjes

7 likes

Haha ik zie al voor me dat die citroenschijfjes juist helemaal niet goed lopen en dat die supermarkt manager daarom zegt dat dat product zó populair is, zodat mensen ineens van dat product afweten en 't gaan kopen :money_mouth_face:

11 likes

vet slim toch, het werkt als een tiet blijkbaar

1 like

Ja as we speak drink ik een heerlijk glas koud citroenwater hahaha

7 likes

Hahah ja stiekem ben ik de supermarktmanager en wil ik mijn citroenen aan de man brengen.

19 likes

Ik heb het ook toegevoegd aan m’n AH bestelling hahaha ook geinfluenced

1 like

omg wat erg, gister zat ik me er nog over te verbazen en nu fantaseer ik over een glas koud water met die schijfjes erin als ijsblokjes :cry:

12 likes

Ik ben in ieder geval geïnspireerd! Ik heb best vaak een halve citroen over en dan moet ik 'm uitpersen en het sap bewaren of invriezen maar daar is het altijd net te weinig voor. De volgende keer ga ik gewoon halve schijfjes invriezen!

2 likes

Oeps zag ze liggen en kon het niet laten

38 likes

Haha heerlijk deze trend

1 like

Weet niet of dit echt nieuw is en in een supermarkt ligt, komt van een tankstation. Maar het is lekker! Niet zo machtig chocola en beetje crunchy.

3 likes

Deze zag ik ook bij de gewone super idd!

1 like

Ik heb hem gehad. Wel oke, maar weinig kazig vond ik. Proefde meer als een pittige zure room en het was een beetje dun. Ik vind die van Santa Maria lekkerder. Of gewoon een salsadip.

2 likes

Ik eet nu deze van de jumbo en die vind ik wel lekker!

4 likes

In de ah waar ik was hadden ze de citroenschijfjes niet :frowning_face:

2 likes

Willy kaas?

:cry:

6 likes