Gisteren ultiem white girl gedronken, alles bij jumbo gehaald en later nog een cranberry viper bij AH:
-
spijked bessen: 7/10 was prima, mijn vriend veranderde wel opeens ook in een white girl nadat hij de helft had gedronken en kocht daarna een six pack cider. Smaakte vaag naar bessen en vooral naar bruis water
-
smirnoff rhubarb: 2/10 echt heel vies
-
smirnoff orange: 8/10 erg lekker
-
divine sauvignon seltzer: 9/10 echt heel lekker, m’n nieuwe favoriete zomerdrankje. Ook in een 6 pack te krijgen. Extreem 20 jarige Karen vibes wel maar ik omarm het. Ik verander mijn naam in Heather ofzo en ga in een witte jeep rijden. Opeens wil ik kinderen alleen zodat die ik Ella en Ben kan noemen, naar de suburbs kan verhuizen en mijn kinderen op vioolles en hockey kan doen waar ze allebei dan heel slecht in zijn.
Jumbo had sowieso meer wijn in een blikje en ik vind dat onnodig grappig. -
viper cranberry: 6/10 wel okay














Een van de weinige vleesproducten die ik regelmatig mis, maar ik heb het idee dat het niet heel populair is