Heel lekker, friszoet!
Gatver deze is idd niet te hachelen. Smaakt naar limoenzeep, heel waxy.
Deze lijkt me heel lekker! Die ga ik van de week halen.
Heb vandaag voor t eerst die vega balletjes van Ikea geproefd, vind ze echt niet lekker en ik boer al de hele avond die rare nasmaak op.
Dit is de enige CC die ik wel lekker vind, maar volgens mij kocht ik altijd de versie met koolzuur. Deze in pak had ik ook nog niet gezien.
Aah dan is ie misschien alleen in pak nieuw. Ik vind juist alle koolzuur CC vies, ik drink al jaren die pakken en dan met name de raspberry en appel/peer smaak. Drink altijd te weinig water en door CC compenseer ik dat enigszins.
Hé dank voor deze fijne tip! Ik kon hem net nog toevoegen aan mijn AH-bestelling die morgen komt. Ben er heel benieuwd naar!
Mijn huidige favorieten zijn appel peer en citroen passievrucht.
maar waar kan ik de hash browns krijgen
Appie.
Ik snap alleen niet waarom er dan geen normale hash browns te verkrijgen zijn? Dát is wat ik nodig heb in mijn leven.
Mijn lidl heeft nog wel hash browns maar volgens mij zijn dat een eeuwig overblijfsel van de amerikaanse weken
also is rosti niet hetzelfde als hasbrown
Ja ik hou dus van die van de Mac en dat zijn eigenlijk een soort rösti’s maar alsnog niet hetzelfde.
Die kaassaus van Doritos is echt een deceptie heel dun en waterig en de kaassmaak is nergens te bekennen.
Ja echt kut he? Had me zo verheugd toen ik hem kocht, hele avond verpest.
Kun je net zo goed zelf een kaas roux maken, kost letterlijk 5 minuten en waarschijnlijk nog minder geld ook haha.
Ik doe weleens half pakje cheddar (die vieze plastic plakjes), bakje crème fraiche + beetje gerookte paprika poeder. Dat in een steelpannetjen opwarmen en voila! Idd goedkoper en heel chill vind ik!
Oh wauw deze is echt heel erg lekker, ik bestel de volgende keer meerdere pakken. Nogmaals dank voor de tip!
Haha sorry not sorry, iedereen vindt het altijd heel lekker hoor!!!
Ik drink nu een White Claw met raspberry smaak en vind dit echt de lekkerste tot nu toe. Wat een vreemd drankje, het lijkt gewoon alsof je spa rood met fruit drinkt maar er zit net zoveel alcohol in als een biertje.